• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 13 بهمن 1398
کد مطلب : 94131
+
-

معمای مرگ نوعروس در میان شعله‌های آتش


مرگ زنی 32ساله در میان شعله‌های آتش که تا عروسی‌اش20روز بیشتر نمانده بود،  تیم جنایی را با یک معما روبه‌رو کرده است. با دستور قاضی، داماد بازداشت شده و تحقیقات برای کشف راز مرگ این نوعروس ادامه دارد.
به‌گزارش همشهری، ساعت 12ظهر جمعه یازدهم بهمن‌ماه به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی پایتخت خبر رسید که زنی 32ساله به طرز مرموزی جانش را از دست داده است. با حضور تیم تحقیق در محل معلوم شد که این زن حدود 4سال قبل با مردی نامزد کرده بود. آنها به تازگی با یکدیگر عقد کرده و در تدارک مراسم عروسی‌شان بودند و قرار بود مراسم‌شان 20روز دیگر برگزار شود. در این میان خانواده عروس برای آنکه به بستگان و آشنایان‌شان کارت عروسی بدهند به شهرستان سفر کرده بودند و نوعروس در خانه پدرش (آپارتمانی در طبقه اول) بود و همسرش در پارکینگ که ناگهان خانه دچار آتش‌سوزی شده و وقتی آتش‌نشانان حریق را مهار کردند با جسد نوعروس در داخل اتاق خواب روبه‌رو شده بودند.  
کارشناسان آتش‌نشانی پس از بررسی محل حادثه اعلام کردند که آتش‌سوزی عمدی بوده است. این یعنی زن جوان قربانی جنایت شده است و تیم جنایی به تنها کسی که مظنون بود،  داماد جوان بود. چرا که تحقیقات نشان می‌داد این عروس و داماد از چند‌ماه قبل با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند. داماد 35ساله دکترای ‌آی‌تی داشت و همسرش فوق لیسانس آی‌تی و اختلاف آنها می‌توانست انگیزه جنایت باشد. با این حال مرد جوان در تحقیقات گفت: من و همسرم در دانشگاه با یکدیگر آشنا شدیم و در این مدت منتظر بودیم که درسمان تمام شود تا عروسی بگیریم. او ادامه داد:‌ روز حادثه من در خانه پدرزنم بودم. همسرم هم حالش خوب بود و مشکلی نداشت و احتمال می‌دهم وقتی آتش‌سوزی رخ داده، او در خواب بوده است. من برای چیدن وسایل به پارکینگ ساختمان پدرزنم رفته بودم که  ناگهان صدای انفجار شنیدم و فورا به طبقه اول بازگشتم. در زدم اما کسی آن را باز نکرد. کلید هم نداشتم و از همسایه‌ها خواستم به آتش‌نشانی زنگ بزنند اما وقتی آتش خاموش شد با جسد همسرم روبه‌رو شدم.  وی درخصوص اختلافاتی که با همسرش داشت، گفت: اختلافمان جدی نبود، گاهی این اواخر با یکدیگر بحث می‌کردیم که آن هم به‌خاطر استرس و فشاری بود که قبل از عروسی داشتیم. پس از تحقیق از داماد، قاضی جنایی دستور بازداشت وی را به‌عنوان مظنون صادر کرد و او برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. از سوی دیگر جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شده تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید