• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 2 بهمن 1398
کد مطلب : 93478
+
-

خبرهای کوتاه/شهر

  گلریزان شهروند برای کمک به سیل‌زدگان جنوب شرق کشور
آیین گلریزان کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، روز دوشنبه 30دی‌ماه به همت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و مشارکت صاحبان کالا و خدمات برگزار شد. در پی وقوع حادثه سیل در استان سیستان و بلوچستان و نیاز مبرم مناطق سیل‌زده برای دریافت کمک‌های اساسی، شرکت خدماتی کالای شهروند در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری تهران، طی یک نشست مشترک با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و جمعی از تامین‌کنندگان کالا اقدام به تهیه و جمع‌آوری بخشی از اقلام و کالاهای مورد نیاز هموطنان سیل‌زده کرد.

  مناسب‌سازی‌ گذر چهارراه ولیعصر
نخستین نشست کاربردی دیدبانی شهروندی به‌منظور مناسب‌سازی‌ هرچه بهتر معابر شهری برگزار شد. در این نشست تعدادی از شهروندان دارای معلولیت نیاز و درخواست‌های خود را مطرح کرده و مقرر شد در یک بازه زمانی مشخص بخشی از مسیرها در معابر اصلی مناسب‌سازی‌ شود تا منطقه6 به‌عنوان یکی از مناطق دوستدار معلولان شناخته شود.

  آغاز برنامه‌های هفته ملی سرطان 
برنامه‌های هفته ملی سرطان با شعار «سرطان قابل پیشگیری و درمان است؛ با خودمراقبتی و امید» در تهران آغاز شد.زینب نصیری، مدیرکل سلامت شهرداری تهران در این‌باره گفت: چندسالی است اول تا هفتم بهمن‌ماه در سراسر کشور هفته ملی سرطان برگزار می‌شود و تنها زمانی است که به بهانه آن می‌توانیم علیه اپیدمی سرطان در کشور یکپارچه شویم. در برنامه‌های مناطق 22گانه شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح محلات، برپایی همایش‌ها و نمایشگاه‌های هنری، ارائه خدمات سلامت‌محور مشارکتی و خدمات ویژه تفریحی گردشگری به افراد سرطانی ارائه می‌شود.

  کاهش قیمت ۱۰محصول در میادین 
براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت ۱۰قلم محصول در میادین میوه و تره‌بار کاهش یافت. براساس آخرین نرخنامه، اکثر محصولات میادین میوه و تره‌بار ازجمله محصولات پرمصرفی همچون پرتقال و سیب از ثبات برخوردار بوده‌اند و در این میادین، ۱۰قلم محصول نیز کاهش قیمت داشته‌اند. این محصولات شامل  گوجه‌فرنگی بوته‌ای، کلم بروکلی، گل کلم، موز، کاهو پیچ سالادی، کرفس، کلم قرمز، کلم قُمری، خیار و لیمو شیرین می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید