• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
دو شنبه 30 دی 1398
کد مطلب : 93328
+
-

9500صندلی برای فجر

9500صندلی برای فجر

معاون اجرایی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از اختصاص دادن حدود ۹۵۰۰صندلی برای مردم علاقه‌مند به تماشای فیلم‌های این جشنواره خبر داده است.
به گزارش همشهری، عزت‌الله علیزاده درباره پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره و ظرفیت درنظر گرفته شده برای مردم گفته: براساس پیش‌بینی انجام شده ظرفیت سینمای مردمی ۱۷مجموعه با ۳۴سالن و ۹۵۰۰صندلی است که این ظرفیت امسال نسبت به سال قبل به اندازه 2هزار صندلی بیشتر شده است.
او درباره نمایش مردمی فیلم‌ها در شهرهای دیگر هم خبر داده: آنچه اعلام شد فقط مربوط به تهران است و برنامه‌ریزی استان‌ها در خود استان‌ها انجام می‌شود که در ستاد جشنواره هم پیگیری می‌شود.
او درباره سهم ارگان‌ها و نهادها از بلیت‌ها و صندلی‌های جشنواره نیز گفته: امسال ۲۵درصد از ظرفیت بلیت‌ها برای گیشه، بین ۱۵ تا ۱۷ درصد برای ارگان‌ها و باقی برای پیش‌فروش از طریق سایت در اختیار مردم خواهد بود. همچنین یک ردیف هم در سینماها در اختیار صاحبان آثار و سینما قرار می‌گیرد.
علیزاده تأکید کرد: امسال مطابق دوره‌های قبل، فروش بلیت در گیشه را هم داریم و ظرفیت هم بیشتر شده تا مردم کمتر در صف بمانند؛ ضمن اینکه بنا به بودن متقاضی، سانس فوق‌العاده هم دایر خواهد شد.
علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های جشنواره می‌توانند از ساعت۱۲ امروز به سایت www.Fajrticket.ir مراجعه کنند و این فرصت تا ساعت ۱۸چهارشنبه دوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
پیش‌تر اعلام شده بود هر شخص مجاز است تا با کد ملی خود، 2 سری بلیت از طریق سامانه پیش‌خرید کند، ولی با انتشار 3 جدول سینمای ایران ۱، ۲ و ۳ هر شخص می‌تواند 4 سری بلیت یعنی 2 جدول کامل تهیه کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید