• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 20 اسفند 1396
کد مطلب : 9293
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/nxwY
+
-

5راه برای تازه کردن خانه

با نزدیک شدن به سال نو، این روزها زمان مناسبی برای تازه کردن دکوراسیون داخلی منزل و نو شدن ظاهر خانه است؛ تغییراتی که می‌تواند به حال و روز شما و زندگی‌تان هم حس و حالی تازه بدهد؛ تغییراتی که گاه بسیار کوچک هستند ولی تأثیراتی بسیار عمیق خواهند داشت.

1- رنگ‌ها و نشانه‌ها: یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای تازه کردن فضاهای داخلی منزل‌تان، افزودن نشانه‌هایی از شخصیت خودتان به آن فضاهاست. این نشانه‌ها می‌تواند استفاده از رنگ مورد علاقه‌تان در بخش‌هایی خاص، افزودن یادگاری‌های دکوری از جشن‌های مورد علاقه‌تان، نصب قاب‌های تازه روی دیوارها و... باشد.

2- گیاهان را اضافه کنید: گیاهان با آوردن انرژی به فضا و زندگی شما گزینه‌ای فوق‌العاده برای تازگی محیط محسوب می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم خانه سبزی داشته باشد و با گل و سبزی به استقبال بهار بروید.

3- دکوراسیون را تغییر دهید: با استفاده از وسایل قدیمی خانه که حالا آنها را تمیز کرده‌اید می‌توانید با چیدمانی جدید فضای متفاوتی را در خانه تجربه کنید، حتما لازم نیست وسایل جدید بخرید خیلی راحت می‌توانید با جا به جایی مبل‌ها، کمدها و... فضای خانه را تغییر دهید.

4- فضاهای تازه در خانه ایجاد کنید: اگر همیشه دوست داشتید و دلتان می‌خواست که کاری در خانه انجام دهید، چیزی به خانه و یا بخشی از فضا اضافه کنید حتما، حالا نوبت این کار است. دلتان را به دریا بزنید و برای یک‌بار هم که شده این کار را انجام دهید و از اتفاقات جدید در خانه لذت ببرید.

5- به سلیقه‌ها احترام بگذارید: یکی از مشکلات همیشه در خانه‌ها این است که فضای خانه بدون مشورت خانوادگی، درست و دکوراسیون می‌شود؛ اگر چه سهم زنان و مادران حتما در چیدمان خانه بیشتر از دیگر اعضا هست ولی توصیه ما این است که با دیگر اعضا هم مشورت کنید و اجازه بدهید آنها هم در کارها نقش داشته باشند. مثلا اجازه دهید فرزندانتان اتاقشان را آنگونه که دوست دارند آماده کنند و یا همسرتان درباره اتاق کار خانه تصمیم بگیرد و... .

این خبر را به اشتراک بگذارید