• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 25 دی 1398
کد مطلب : 92879
+
-

گردهمایی سرداران به‌یاد سپهبد سلیمانی

گردهمایی سرداران به‌یاد سپهبد سلیمانی

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، تصریح کرد: دیدید که مهم‌ترین پایگاه آمریکا مورد ضربات موشکی قرار گرفت و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند؛ ملت ما با اطمینان بدانند که ما امروز دیگر یک ابرقدرت هستیم.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده‌ این اظهارات را در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و همرزمان شهید او که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد و گفت: ما هم جان و هم آبروی‌مان را برای انقلاب می‌گذاریم. همه نیروهای مسلح پای حفظ امنیت کشور، مردم، نظام و ولایت ایستاده‌اند.

به گزارش فارس، در این مراسم سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه، سردار عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد‌کل نیروهای مسلح، امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و جمع دیگری از فرماندهان نظامی و آحاد مردم حضور داشتند.
سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه همین مراسم در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است و این قدرت قابل مقایسه با قدرت‌های باطل دنیا نیست، اظهار داشت: امروز جلوه خاصی از قدرت جمهوری اسلامی در سیمای جبهه مقاومت نمایان شده است و در یک نمونه مشاهده کردید که یمنی‌ها به چه سرعتی به این قدرت رسیدند.
وی گفت: دعوای میان جبهه حق و باطل تمام‌شدنی نیست و خدا وعده داده ‌که در این بین پشتیبان جبهه حق است.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه از دیگر حاضران در این مراسم بود که خاطرنشان کرد: وقتی سردار سلیمانی به شهادت رسید، خونش معجزه آفرید و برای نخستین‌بار بعد از جنگ جهانی دوم کشوری توانست به‌طور رسمی محلی از آمریکا را موشک بزند و اعلام کند. نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اصابت اشتباهی موشک به یک هواپیمای مسافری و پذیرش مسئولیت اشتباه توسط سردار حاجی‌زاده، تأکید کرد: اینکه فرمانده عزیز ما با شجاعت می‌آید و می‌گوید این اشتباه رخ داده، دشمن بداند که این صداقت نشانه عزت، آبرو و شجاعت است اما برخی که نتوانستند موج بزرگ مردم در تشییع سردار سلیمانی در کشور و عراق را ببینند، به میدان آمدند و از این آزادی و امنیت سوءاستفاده کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید