• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 25 دی 1398
کد مطلب : 92874
+
-

با مردم

   پرونده‌ام از 15سال قبل در دیوان عدالت اداری است
پرونده‌ام رسیدگی نهایی نشده و 2بار اعمال ماده79 شده که نشان‌دهنده نقض آرای قبلی است و هنوز در دیوان عدالت گیر کرده است. از مسئولان قوه قضاییه تقاضا دارم سرزده از دیوان عدالت اداری نیز بازدید کنند.
سهرابی از تهران

   وعده اشتغال‌زایی مجتمع فولاد ازنا 17ساله شد
17سال قبل که وعده ساخت مجتمع فولاد ازنا داده شد امیدهای بسیاری برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان و شهرستان بین مردم زنده شد، ولی اکنون با گذشت نزدیک به 2دهه همچنان وعده‌های بهره‌برداری از فولاد ازنا بایگانی می‌شود. چه زمانی قرار است این مجتمع فولادی تکمیل و افتتاح شود. آیا 2دهه، زمان کمی است؟
گودرزی از ازنا

   پرونده سقوط هواپیمایی اوکراینی سریع‌تر روشن شود
با دستگیری برخی افراد در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی به‌نظر می‌رسد باید منتظر روشن شدن ابعاد دیگری از این حادثه مرگبار باشیم. از قوه قضاییه تقاضا داریم با دقت، سرعت، صراحت و قاطعیت به ابعاد مختلف پرونده بپردازد و آن را به اطلاع عموم مردم داغدار برساند.
کسوتی از تهران

   بهداشت بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز مطلوب نیست
به‌رغم ارائه خدمات ارزنده و قابل تحسین در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز و با وجود ده‌ها پزشک و پرسنل توانمند، وضعیت بهداشت این بیمارستان واقعا جای سؤال دارد. اینکه ملحفه‌های تخت‌ نوزادان و بیماران تعویض نشوند یا کثیف باشند یا راهروهای بیمارستان به‌اندازه کافی تمیز نباشند، واقعا در چنین بیمارستانی جای سؤال دارد.
نویدی از شیراز

   روستای بِلکِ قدیم سیستان و بلوچستان؛ نیازمند نوسازی کامل
روستای بلک قدیم واقع در بخش زرآباد سیستان و بلوچستان تخریب 100درصد شده است و همه زیرساخت‌ها، مسکن، دام‌ها و کشاورزی روستا کاملا از بین رفته است. از مسئولان تقاضا داریم به داد مردمی که دیگر روستا ندارند، برسند. این مردم بدون کشاورزی و دامداری چگونه زندگی کنند؟
هوتی از زرآباد

   عملیات بازسازی خانه‌های سیل‌زده گلستان تمام نشد
با گذشت ۱۰‌ماه از سیل گلستان هنوز عملیات بازسازی واحدهای مسکونی به پایان نرسیده و مردم این مناطق با مشکلاتی روبه‌رو هستند که فرا رسیدن زمستان و سرمای هوا این مشکلات را دوچندان کرده است. اکنون که سیل دیگری در جنوب کشور رخ داده قطعا اولویت با رسیدگی سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان است ولی از مسئولان تقاضا داریم به تعهدات خود در استان گلستان نیز عمل کنند.
ندریان از گلستان

   ساخت‌وسازهای غیرایمن در سلطان‌آباد
سلطان‌آباد که تا چندی قبل روستا بود بعد از تبدیل شدن به شهر ساخت‌وساز در آن به سمت چند طبقه‌سازی‌ و بلندمرتبه‌سازی‌ رفته است و این شهر تازه‌تاسیس با شتاب در حال پر شدن از ساختمان‌های غیراستاندارد است که انواع تخلفات ساختمانی را انجام می‌دهند و تنها با پرداخت رقمی به ماده100 شهرداری اجازه آن تخلف را می‌خرند که قطعا در آینده بسیار مشکل‌زا خواهد بود. مهندسان ناظر هم فقط از راه دور بر ساخت‌وساز نظارت دارند و معلوم نیست اگر حادثه‌ای رخ دهد چه بر سر این شهر غیرایمن خواهد آمد
محمدی از سلطان‌آباد سبزوار

   برای دریافت بنزین باید حسابدار باشیم؟
چگونه است که دریافت یک باک بنزین این همه حساب و کتاب دارد. یعنی مردم وسط این همه گرفتاری باید حواسشان به کسر و اعشار لیتر و اندازه بنزین هم باشد و دیگر اینکه چرا از اول چنین موضوعی را به مردم آموزش نداده‌اند یا اصلا چرا چنین پیمانه‌ای برای بنزین تعیین کردند.
آقاجری از همدان

   ایستگاه قطار در شهر پرند احداث شود
درحالی که قطار عبوری از شهر پرند به صورت روزانه مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد، هیچ ایستگاه و پناهگاهی برای خیل مسافران تعبیه نشده است. لطفا مسئولان در مسیر پرند به تهران ایستگاه قطار احداث کنند.
فلاحی از پرند

   صومعه‌سرا قطب بیکاری شده است
صومعه‌سرا در نزدیکی لاهیجان بیشترین آمار بیکاری را دارد و در همه خانه‌ها افراد بیکار هستند این درحالی‌ است که این شهر بیشترین واحد تولیدی راکد را هم دارد. چرا مسئولان فکری برای احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده نمی‌کنند.
برادران از صومعه‌سرا

این خبر را به اشتراک بگذارید