• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 25 دی 1398
کد مطلب : 92871
+
-

8 مرگ در دوشنبه عجیب

با مرگ 4زن و 4مرد در حوادث مختلف، دوشنبه شلوغ و عجیبی برای بازپرس جنایی پایتخت رقم خورد.
به گزارش همشهری، تلفن کشیک جنایی روز دوشنبه بیست و سوم دی‌ماه بارها زنگ خورد تا ماموران کلانتری‌های مختلف تهران مرگ‌های عجیب و گاه اسرارآمیزی را به او گزارش کنند. نخستین گزارش، مرگ مردی 35ساله بود که شواهد نشان می‌داد به تازگی از همسرش جدا شده است. او به‌دلیل مسمومیت بر اثر قرص برنج جانش را از دست داده بود و چون مرگ او مشکوک به‌نظر می‌رسید، تحقیقات برای کشف راز مرگ وی آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد که او پیش از مرگ با مادرش هم تماس گرفته و به طرز عجیبی با او صحبت کرده بود. آنچه مأموران در این پرونده متوجه شدند این بود که مرد جوان پس از طلاق همسرش، از بیماری افسردگی رنج می‌بردو این احتمال وجود دارد که وی به زندگی خودش پایان داده باشد.
دومین تماس از سوی مأمورکلانتری 145ونک با قاضی جنایی گرفته شد تا این‌بار مرگ زنی جوان را به او اعلام شود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که زن36ساله ساکن شهر نهاوند بوده و به‌دلیل سوختگی جانش را از دست داده است.  ظاهرا او در خانه‌اش سرگرم پختن غذا روی گاز پیک‌نیکی بوده که ناگهان به‌دلیل نشت گاز، انفجار و در نهایت آتش‌سوزی رخ داده است. همسایه‌ها و اعضای خانواده‌ این زن  به کمک او شتافته و  زن مصدوم به بیمارستانی در نهاوند و سپس به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری تهران انتقال یافته است، اما تلاش برای نجات او فایده‌ای نداشت و وی به کام مرگ رفت.
درست یک دقیقه پس از اعلام این گزارش بار دیگر مأمور کلانتری ونک با قاضی جنایی تماس گرفت و این‌بار از مرگ پسری 24ساله خبر داد. پسر جوان در پارک قیطریه دچار حادثه شد و به سختی خودش را مقابل خانه‌اش که در آن حوالی بود رساند. او دچار سوختگی شده بود که خانواده‌اش او را به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل کردند اما شدت سوختگی به حدی بود که جانش را از دست داد. تحقیقات برای کشف راز مرگ وی آغاز شده است.
چهارمین گزارش  ظهر دوشنبه به قاضی جنایی تهران اعلام شد. متوفی زنی بود 41ساله که هنگام جراحی گردن جانش را از دست داده بود. با شکایت خانواده این زن پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد. پنجمین حادثه نیز عنوان قصور پزشکی را به همراه داشت. قربانی مردی 59ساله بود که در حیاط خانه‌اش در دماوند تعادلش را از دست داده و به زمین خورده بود. پس از آن برای عمل جراحی پا به بیمارستان انتقال یافته اما پس از عمل جان باخته بود. حادثه بعدی مرگ زنی 43ساله بود.
 او به تازگی از همسرش جدا شده بود و ظاهرا دلیل مرگ او مسمومیت بود. مرگ مردی 50ساله هفتین حادثه دوشنبه بود. این مرد به‌دلیل خفگی داخل ماشین پرایدش جانش را از دست داده بود بررسی‌ها نشان داد که او داخل ماشین برای اینکه خودش را گرم کند کپسول پیک‌نیک روشن کرده و خوابیده و بر اثر گازگرفتگی جان باخته بود. اما آخرین حادثه مرگ دختری بود 19ساله که جسدش در پارک لاله تهران پیدا شده بود. کنار جسد این دختر قرص‌های روانگردان دیده می‌شد، اما به‌دلیل مشکوک بودن مرگ وی تحقیقات برای مشخص شدن اینکه آیا خودکشی کرده یا به قتل رسیده است، ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید