• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 25 دی 1398
کد مطلب : 92846
+
-

بورس آشپزخانه‌ صنعتی


  اگر خواستار راه‌اندازی کسب و کار تازه مرتبط با پخت‌وپز هستید یا اینکه جزو هتل‌داران و رستوران‌داران بوده و خواستار خرید و تجهیز محل کار خود به آشپزخانه صنعتی هستید، بهتر است سری به بورس فروش انواع آشپزخانه‌ صنعتی و اداری در خیابان مصطفی خمینی یا مولوی بزنید.
  در راسته بازار خیابان مصطفی‌خمینی می‌توانید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و اداری از میزهای کار استیل، میزهای شست‌وشو و میزکار چوبی گرفته تا قفسه‌های نگهداری کیسه‌های برنج، حبوبات و سردخانه‌های زیر صفر و بالای صفر و... را خریداری کنید.
  علاوه بر آن در این راسته بازار می‌توانید انواع تجهیزات هتلی، رستوران و کافی‌شاپ، فست‌فود و انواع آشپزخانه‌ صنعتی و اداری را با قیمت و کیفیت متفاوت در انواع داخلی و خارجی خریداری کنید. به‌دلیل تنوع قیمت و کالا در این راسته بازار می‌توانید مطمئن شوید که دست خالی به خانه برنمی‌گردید و این محصولات را متناسب با سلیقه و بودجه‌تان خریداری می‌کنید.
  توجه داشته باشید که بسیاری از نمایندگی‌های معتبر فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی و اداری در این راسته بازار شعبه دارند. اما بهتر است برای خرید اینگونه اقلام با توجه به تنوع قیمت و کیفیت آن وقت بگذارید؛ چرا که در این راسته بازار نیز همانند برخی بازارهای دیگر قیمت‌ها از یک مغازه تا مغازه دیگر بنابر نرخ دلار زمان خرید محصول توسط فروشنده‌ها، متفاوت است.
  بورس آشپزخانه‌های صنعتی و اداری خیابان مصطفی‌خمینی قدمتی تاریخی دارد که در گذشته به نام سه‌راه سیروس بوده و بعدها به خیابانی که از مولوی تا چهارراه سرچشمه را در بر می‌گرفت تبدیل شده و چهار راه سیروس لقب گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این خیابان به نام خیابان مصطفی‌خمینی تغییر نام یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید