• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 23 دی 1398
کد مطلب : 92715
+
-

کافه مجلس

  بیانیه نمایندگان در حمایت از سپاه
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان حوادث اخیر، حمایت خود را از سپاه، مردم و نظام اعلام و بیان کردند: فراموش نمی‌کنیم در یک رویارویی شرافتمندانه و قدرتمندانه با رژیم آمریکای جنایتکار هستیم و اجازه نمی‌دهیم اشتباه یک عضو خانواده باعث سوءاستفاده دشمنان شود. ( ایرنا)

  انتقام هواپیمای مسافربری را از آمریکا بگیریم
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تأکید بر اینکه مسبب اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی، آمریکایی‌ها هستند و در این شرایط نباید مسبب اصلی را گم کنیم، گفت: باید انتقام جانباختگان هواپیمایی۷۳۷ را از آمریکایی‌ها بگیریم. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلایل سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: چندبار درخواست کرده بودند که هواپیمایی از زمین بلند نشود، متأسفانه توجهی نشده این مقصران هم در این خصوص باید مورد پیگیری باشند.

  از دولت عراق توقع شکایت نداشتیم
مصطفی کواکبیان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی مجلس، گفت: از دولت عراق انتظار نداشتیم به‌دلیل حمله به حق ایران نزد سازمان ملل از ما شکایت کند. ( ایسنا)

  درباره سقوط هواپیما، 4گمانه باید بررسی می‌شد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص علت تأخیر در اعلام علت اصلی حادثه هواپیمای اوکراینی، گفت: 4گمانه وجود داشت که قطعیت یکی از این گمانه‌ها باید اتفاق می‌افتاد. به گزارش فارس، مجتبی ذوالنوری اضافه کرد: یک گمانه این بود که موشک به هواپیما اصابت شده باشد و دیگر اینکه نقص فنی در هواپیما وجود داشته و موتور آتش گرفته است. گمانه سوم این است که خطای انسانی در کادر پروازی، مهندسان پرواز، چک قبل از پرواز، خلبان و کادر هواپیما اتفاق افتاده باشد و یک گمانه این بود که ممکن است خطای انسانی توسط پدافند اتفاق افتاده باشد که باید اینها بررسی می‌شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید