• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 18 دی 1398
کد مطلب : 92366
+
-

آن مرد با مدیرعامل آمد

تیم پرسپولیس از روز گذشته دور جدید تمرینات خود را برای حضور در نیم‌فصل دوم آغاز کرد. شاگردان گابریل کالدرون در غیاب سرمربی آرژانتینی خود، زیرنظر کریم باقری تمرین می‌کنند. این در حالی است که به‌دلیل پرداخت‌نشدن مطالبات بازیکنان، شایعه اعتصاب آنها نیز به گوش می‌رسید اما برخلاف این شایعات، همه بازیکنان به‌موقع در نخستین تمرین حضور یافتند.
  انصاری‌فرد باز هم قول داد
سرخپوشان با وجود عدم‌دریافت مطالبات خود در نخستین تمرین بعد از تعطیلات شرکت کردند. مدیرعامل پرسپولیس نیز با حضور در محل تمرین به بازیکنان قول داد به‌زودی مطالبات آنها پرداخت خواهد شد. محمدحسن انصاری‌فرد دیروز با حضور در تمرین به بازیکنان اعلام کرد: «ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات حل شود و آقای کالدرون برگردد. به فکر شما هم هستیم تا بتوانیم بخشی از چالش‌ها و‌ مطالبات را حل کنیم تا تمام تمرکزتان روی بازی‌ها باشد.»
  مازادها در غیاب کالدرون کنار رفتند
امید عالیشاه و آدام همتی در نخستین تمرین پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم غایب بودند. درحالی‌که هنوز وضعیت کالدرون با پرسپولیس مشخص نیست، این دو بازیکن در تمرین سرخپوشان شرکت نداشتند تا باشگاه نشان دهد که با وجود غیبت سرمربی خود به خواسته‌های او پایبند است. گویا ساعاتی قبل از آغاز تمرین از سوی باشگاه با این دو بازیکن تماس می‌گیرند و به آنها اعلام می‌کنند که نمی‌توانند در تمرین حضور داشته باشند. البته عالیشاه همچنان منتظر روشن‌شدن وضعیت کالدرون است تا درخصوص آینده خود تصمیم بگیرد.
  استراحت بیرانوند تمام شد
علیرضا بیرانوند نیز پس از مدت‌ها دوباره در تمرین سرخپوشان آفتابی شد. پیش از بازی حذفی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر، اختلافاتی بین کالدرون و بیرانوند به‌وجود آمد و سرمربی آرژانتینی بعد از آن اتفاقات بیرانوند را به مرخصی اجباری فرستاد. بیرانوند هم بعد از غیبت در 4بازی سرخپوشان، همزمان با آغاز تمرینات دوباره در جمع بازیکنان حاضر شد. او امیدوار است که در نیم‌فصل دوم بتواند جایگاهش را در دروازه سرخپوشان پس بگیرد. بوژیدار رادوشوویچ هنوز از مرخصی بازنگشته و به همراه دیگر خارجی پرسپولیس یعنی بشار رسن از غایبان نخستین تمرین سرخپوش‌ها بودند.
  رسن برمی‌گردد؟
بدقولی‌‌های باشگاه پرسپولیس با هافبک عراقی به جایی رسیده که بشار رسن به مدیران باشگاه اعلام کرده تا مطالبات خود را دریافت نکند، به ایران باز نخواهد گشت. با توجه به اینکه تعطیلات بازیکنان خارجی و کادر فنی پرسپولیس بیشتر از داخلی‌ها‌ست، غیبت رسن تا اینجای کار موجه است اما باید دید در ادامه و با بازگشت کادر فنی و رادوشوویچ، آیا رسن هم حاضر خواهد شد به ایران برگردد یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.
  آن مرد با مدیرعامل آمد
افشین پیروانی که برکناری‌اش از سرپرستی پرسپولیس یکی از شروط کالدرون بود، دیروز قرص و محکم در نخستین تمرین سرخپوشان حاضر شد تا درگیری مدیرعامل و سرمربی بر سر حضور او وارد فاز جدیدی شود. جالب اینکه پیروانی همراه با انصاری‌فرد به محل تمرین آمد و مدیرعامل پرسپولیس با این حرکت نشان داد علاقه‌ای به تغییر سرپرست تیمش ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید