• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 18 دی 1398
کد مطلب : 92365
+
-

استارت بدون کاپیتان

استارت بدون کاپیتان

تمرینات استقلال بعد از تعطیلات نیم‌فصل، روز گذشته با حضور فرهاد مجیدی، سرمربی جدید این تیم آغاز شد. نکته مهم این تمرین حضور دسته‌جمعی مدیران باشگاه بود که همگی در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شده بودند تا مراسم معارفه کادر فنی جدید را برگزار کنند. اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال به همراه هادی مباشری معاون اجرایی، بهرام امیری و امیر سلطانی مشاوران سرپرست باشگاه و همچنین اعضای کمیته فنی در ورزشگاه انقلاب حضور داشتند. همچنین ستار همدانی که در آخرین روزهای نیم‌فصل اول به‌عنوان سرپرست تیم برگزیده شده بود نیز در این تمرین حاضر بود.
  اول نبودند، بعدا آمدند
رأس ساعت11:30 فرهاد مجیدی در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شد تا به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌ها به بازیکنان این تیم معرفی شود. پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی، مهدی امیرآبادی، اصغر حاجیلو و علیرضا اکبرپور هم به‌عنوان پیشکسوتان باشگاه به محل تمرین آمده بودند تا به فرهاد مجیدی پست جدیدش را تبریک بگویند. اما نکته مهم در هنگام ورود مجیدی، غیبت چند بازیکن اصلی و سرشناس آبی‌ها بود که به‌دلیل نارضایتی از مشکلات مالی حضور نداشتند. وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، روزبه چشمی، محمد دانشگر و فرشید باقری در اعتراض به پرداخت‌نشدن مطالبات خود در این جلسه حضور نداشتند. به همین دلیل از طرف سرپرست باشگاه با تک‌تک این بازیکنان تماس گرفته شد تا هرچه‌سریع‌تر خود را به محل تمرین برسانند. اسماعیل خلیل‌زاده در تماس با این بازیکنان به آنها قول داد تا همان شب بخش دیگری از مطالبات‌شان را پرداخت کند و بازیکنان هم به احترام فرهاد مجیدی خیلی زود خود را به مجموعه ورزشی انقلاب رساندند. البته وریا غفوری تنها بازیکنی بود که حتی بعد از این تماس‌ها هم در تمرین حاضر نشد.
   اول نبود، بعدا هم نیامد
وریا غفوری، کاپیتان استقلال که مدت‌هاست بابت مطالبات معوقه خود از مسئولان باشگاه گلایه دارد، دیروز مهم‌ترین غایب تمرینات آبی‌پوشان در نخستین روز حضور فرهاد مجیدی بود. غفوری مبلغی از قرارداد فصل گذشته‌اش را از استقلال طلبکار است که مسئولان باشگاه قول داده بودند این مبلغ را در تیرماه به او پرداخت کنند، اما این مبلغ نه توسط مدیران قبلی و نه مدیران جدید باشگاه پرداخت نشد تا کاپیتان آبی‌ها بیشتر از همیشه از بدقولی این مدیران گله‌مند شود.
   خارجی‌ها پنجشنبه می‌آیند
تمرین روز گذشته استقلال به‌جز وریا غفوری، 2 غایب دیگر هم داشت. هروویه میلیچ و شیخ دیاباته 2بازیکن خارجی این تیم هنوز در مرخصی به‌سرمی‌برند و به‌گفته مسئولان باشگاه استقلال 19دی به تهران سفر می‌کنند. پیش از این شایعه نارضایتی این دو بازیکن و فسخ قرارداد آنها به گوش می‌رسید اما با اعلام باشگاه این دو بازیکن 2روز بعد از شروع تمرینات به تهران سفر می‌کنند تا به تمرینات تیم مجیدی ملحق شوند.
   اردوی آبی‌ها در کیش
تمرینات استقلال احتمالا تا روز شنبه در تهران ادامه خواهد داشت و سپس آبی‌پوشان برای برپایی اردوی آماده‌سازی نیم‌فصل به‌مدت یک هفته راهی جزیره کیش خواهند شد. در شرایطی که برپایی اردوی آماده‌سازی تمام باشگاه‌ها در خارج از ایران لغو شده، باشگاه استقلال به درخواست فرهاد مجیدی مقدمات برپایی اردویی یک‌هفته‌ای را در جزیره کیش فراهم کرده‌ است.

این خبر را به اشتراک بگذارید