• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 18 دی 1398
کد مطلب : 92360
+
-

پیکر شهید مظفری‌نیا در قم آرام گرفت

قم
پیکر شهید مظفری‌نیا در قم آرام گرفت

پیکر شهید «شهروز مظفری‌نیا» یکی از همرزمان سردار شهید سلیمانی با حضور گسترده علما و مردم قم در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت.
پیکر شهید مظفری‌نیا پس از چند روز تشییع میلیونی در برخی استان‌های کشور، پیش از ظهر سه‌شنبه به صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) انتقال یافت و در میان شعارهای ضداستکباری انبوه جمعیت در مقبره‌الشهدا به خاک سپرده شد. امام جمعه قم و تولیت آستانه کریمه اهل بیت (ع) در مراسم خاکسپاری شهید مظفری‌نیا با بیان این که شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش موجب اتحاد بیشتر مردم شده است، گفت: قلب ملت ایران از خشم و کینه آمریکا مملو شده و مردم بی‌صبرانه منتظر انتقام سخت از عوامل این ترور هستند. آیت‌الله سید محمد سعیدی ادامه د اد: جمهوری اسلامی ایران هرگز آغازگر جنگ نبوده و نخواهد بود اما وقتی دشمن، جنگ را آغاز کند قرآن کریم از مومنان می‌خواهد شر دشمن را از جامعه اسلامی کم کنند. مردم ایران پشتیبان انتقام سخت از خون‌های ریخته شده هستند. مسئولان با اعتماد به وعده‌های الهی و با همراهی مردم تا زمانی که انتقام خون شهیدان از عاملان تروریسم گرفته نشده، از حرکت نخواهند ایستاد.
شهید مظفری‌نیا از اهالی شهر کهک بود که آرزو داشت پیکرش در حرم حضرت معصومه (س) دفن شود. از این شهید بزرگوار دو دختر 5 و 11 ساله به نام‌های نرگس و نیلوفر به یادگار مانده و پسری که هنوز متولد نشده. شهید مظفری‌نیا نام پسرش را علیرضا انتخاب کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید