• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 17 دی 1398
کد مطلب : 92212
+
-

سردار سلیمانی نتیجه ۵۰ سال مجاهدت را گرفت

حناچی: هرکس شهید سلیمانی را دوست دارد باید مانند او باشد

سردار سلیمانی نتیجه ۵۰ سال مجاهدت را گرفت

مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در پایتخت با خیل جمعیت تهرانی‌ها برگزار شد.
 حضور مردمی به حدی بود که خیابان‌های مرکزی و غربی شهر برای مدتی مسدود و ایستگاه‌های مترو از جمعیت پرشدند.خیابان‌های پایتخت روز گذشته شاهد رستاخیزی عظیم در بدرقه سردار شهید بود.  به گزارش همشهری، شهردار تهران که از ساعات ابتدایی مراسم تشییع مقابل درب اصلی دانشگاه تهران به تشییع‌کنندگان ملحق شده بود، گفت: هرکس شهید سلیمانی را دوست دارد باید مانند او باشد، جمعیت را ببینید، این عکس‌العمل نتیجه نیت خالص سردار سلیمانی در عمل است.
 پیروز حناچی گفت: به برکت خون شهید قاسم سلیمانی جریان مقاومت در منطقه، مقاوم‌تر عمل می‌کند. سردار قاسم سلیمانی نتیجه ۵۰ سال تلاش، تجربه، مجاهدت و ... را دید و مسئولان نیز باید این مسیر را تعقیب کنند.
او اظهار کرد: هرکس شهید قاسم سلیمانی را دوست دارد باید مانند او باشد. جمعیت را ببینید، این عکس‌العمل نتیجه نیت خالص او در عمل است و هرکس خالصانه برای خدا کار کند خدا هم برای او می‌سازد.
حناچی گفت: مطمئن باشید که خداوند از آنها انتقام می‌گیرد. شما جوانان شاید به یاد نداشته باشید که در یک زمانی صدام تهران را موشکباران می‌کرد، اما بچه‌های انقلاب چند موشک را مهندسی معکوس کردند و پایه صنایع موشکی ایران را گذاشتند. این موشک به بانک مرکزی عراق برخورد کرد و معادلات جنگ را تغییر داد. مطمئن باشید خداوندی که این صحنه را چیده حتما بعد از آن نیز تدبیر دارد.
وی افزود: شهادت، نتیجه نیت و عمل خالص او بود و منش این شهید این بود که همه مردم کشور را مانند اعضای یک خانواده می‌دید و در میان مردم متواضع بود. دیدید که در زمان سیل، متواضعانه بین روستاییان می‌رفت و به مردم کمک‌رسانی می‌کرد.
شهردار تهران گفت: مردم خوبی داریم و دیدیم که در اهواز چه مراسم تشییع پیکری برگزار شد و این در حالی است همه می‌دانیم مردم اهواز از سیل، ریزگرد، شرایط اقتصادی و ... ناراحت هستند. حالا تهران را هم ببینید که از همان دقایق ابتدایی صبح، مردم زیادی برای حضور در این مراسم حاضر شدند. همه ما باید قدرشناس این مردم باشیم و تلاش کنیم که برای آنها کار کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید