• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 17 دی 1398
کد مطلب : 92201
+
-

بورس کامپیوتر میرداماد

 اگر قصد خرید، تعمیر و یا تهیه لوازم‌جانبی انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ و تبلت از قطعات اصلی مانند مادربرد و کارت‌گرافیک گرفته تا انواع شارژر، هدست، لوازم الکترونیکی و... را دارید، بورس کامپیوتر و لوازم‌جانبی پایتخت واقع در خیابان میرداماد یکی از راسته‌بازارهایی است که می‌توانید اینگونه اقلام را خریداری کنید.
   مرکز کامپیوتر پایتخت که در سال1347 افتتاح شده به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز فعال ایران و حتی خاورمیانه در حوزه آی‌سی‌تی است که در فضایی بالغ بر 3هزارو 500مترمربع ، 350واحد تجاری و اداری را در خود جای داده است.
   در فروشگاه‌های این مرکز می‌توانید علاوه بر خرید قطعات و سیستم‌های کامپیوتر اداری و خانگی و خدمات مرتبط با آن از قطعات و خدمات انواع لپ‌تاپ و تبلت، گوشی تلفن همراه، تجهیزات شبکه و تعمیرات و خدمات مرتبط با آن نیز بهره‌مند شوید.
   برای خرید کامپیوتر و لپ‌تاپ و تبلت یا قطعات و لوازم تجهیزات مرتبط با آن از این راسته بازار نیز بهتر است اطلاعات لازم در مورد قیمت، کیفیت و برند و مشخصات اینگونه اقلام داشته باشید تا با شناسایی فروشگاه‌هایی که اینگونه اقلام را عرضه می‌کنند ضمن فراهم‌کردن امکان مقایسه قیمت‌ها، در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید.
   توجه داشته باشید که اغلب محصولات دیجیتال عرضه‌شده در این راسته بازار دارای خدمات پس‌از فروش و گارانتی معتبر است. در واقع اینگونه خدمات یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت تمام‌شده فروش کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و قطعات و لوازم جانبی آن محسوب می‌شود. پس هنگام خرید به نوع و اعتبار گارانتی این اقلام و درج مشخصات و مهر و امضای فروشنده روی آن دقت کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :