• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 16 دی 1398
کد مطلب : 92174
+
-

حضور مقامات ایرانی در منزل همرزم سردار

گزارش
حضور مقامات ایرانی در منزل همرزم سردار


فرماندهان عالی‌رتبه نظامی ایران روز گذشته با حضور در منزل شهید ابومهدی المهندس در تهران با خانواده این شهید مقاومت ابراز همدردی کردند. پیش از این، مقامات کشوری و لشکری با حضور در منزل شهید سپهبد سلیمانی با خانواده این شهید دیدار و همدردی کردند.
به گزارش ایسنا، درپی شهادت شهید ابومهدی المهندس، معاون حشدالشعبی عراق در عملیات تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به همراه شهید حاج‌قاسم سلیمانی، سرلشکر محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همراه با سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید ابومهدی المهندس حضور یافتند. همچنین سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی سپاه قدس همراه با حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس برای عرض تبریک و تسلیت در منزل این شهید حاضر شدند. این دو مقام عالی‌رتبه نظامی زمان تفقد از همسر و فرزندان مراتب تبریک و تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده این شهید والامقام ابراز داشتند و همچنین خانواده این شهید بزرگوار مراتب تشکر و قدردانی خود را از ابراز لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه هم همراه با سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید ابومهدی المهندس حضور یافتند.
علی لاریجانی، رئیس مجلس نیز ظهر روز گذشته، در منزل شهید ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی حضور پیدا کرد و با خانواده ایشان دیدار کرد. پیش از این رئیس دستگاه قانونگذاری کشور در منزل شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری حضور پیدا کرد و به خانواده این شهدا تبریک و تسلیت گفت. علی لاریجانی روز گذشته همچنین با حضور در منزل شهید حاج‌حسین پورجعفری همرزم شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، با خانواده این شهید دیدار کرد و شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت.
شهید ابومهدی المهندس صبح روز جمعه درحالی‌که برای استقبال از سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به فرودگاه بغداد رفته بود، در مسیر بازگشت از فرودگاه به همراه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.
پیکر ابومهدی المهندس بامداد روز گذشته بعد از برگزاری مراسم تشییع شهدای مقاومت در عراق، به همراه پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی وارد ایران شد و در شهرهای اهواز و مشهد با استقبال بی‌نظیر مردم ایران مواجه شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :