• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 11 دی 1398
کد مطلب : 91788
+
-

با مردم

با مردم







کمالشهر، پیشاهنگی، ‌دانشگاه خوارزمی نیازمند ایستگاه مترو
رسیدن متروی هشتگرد به این شهر بعد از 20سال در حالی صورت گرفت که این خط با گذر از دانشگاه تربیت معلم، گلدشت و کمالشهر بدون هیچ ایستگاهی به هشتگرد می‌رسد، آیا رواست قطار 45دقیقه بی‌وقفه برود و از این مناطق عبور کند. آیا دانشگاه خوارزمی بزرگ‌ترین مجموعه دانشگاهی کشور با بیش از 10هزار دانشجو یا کمالشهر با جمعیت حدود 200هزار نفر قابلیت داشتن یک ایستگاه را نداشتند؟
نیکوصفت از کمالشهر کرج

مرحمت فرموده ما را مس کنید
مسگرآباد روستایی بود که در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از مناطق شهری منطقه 15شهرداری از آن یاد می‌شود. اما ساکنان و مراجعان به این منطقه می‌دانند که مسگرآباد همچنان روستاست و سیمای بصری و نظافت مسگرآباد موید این مطلب است. اگر مسئولان توجه کرده و به این محدوده خدمات روستایی ارائه دهند بهتر از آن است که نام شهر رویش باشد و امکاناتی نداشته باشد.
از شهروندان مسگرآباد 

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قانونی است؟
در ایلام به‌صورت حضوری و اینترنتی امتیاز مسکن ملی به چند‌برابر قیمت به فروش می‌رسد، ‌آیا دستورالعمل و آیین‌نامه‌ای برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تدوین شده و این کار قانونی است؟
سمیعی از ایلام

سطل‌های زباله کیانشهر جایگزین نشد
3ماه پیش سطل‌های زباله کیانشهر در شهرک جمهوری جمع‌آوری و مقرر شد تعمیر یا نوسازی شوند. اما با گذشت 3‌ماه خبری از جایگزین‌کردن نیست و اهالی مجبورند زباله‌ها را در محلی که روزی سطل زباله بوده رها کنند. محل دپوی این زباله‌ها تبدیل به جولانگاه موش و گربه‌ها شده است. از مسئولان شهری تقاضای رسیدگی داریم.
یارزاده از شهرک جمهوری کیانشهر

پارک دوبله عامل ترافیک فاز یک اندیشه
ورودی فازیک اندیشه شهریار به سمت شهریارو تهران به‌خصوص صبح‌ها به‌دلیل پارک دوبله ماشین‌ها دچار ترافیک سنگین و مشکلات ناشی از آن می‌شود. از راهنمایی و رانندگی درخواست رسیدگی داریم.
کامران از اندیشه

 یارانه معیشتی گره‌ای باز نمی‌کند
رقم یارانه معیشتی و پرداخت و توزیع نامناسب آن نشان می‌دهد که مسئولان شناخت چندانی از وضعیت مردم ندارند. درآمدهای میلیونی آنهایی که شاغلند تکاپوی زندگی و خورد و خوراک متعارف را نمی‌دهد چه رسد به کمک‌های 50و 100هزار تومانی.
جنابی از تبریز

کارگران میادین تره بار آموزش ببینند
در درگیری  هفته جاری در میدان تره بار آل احمد، یکی از خریداران مورد ضرب و شتم قرار گرفت که با برخورد خوب و بجای مدیر بازار موضوع فیصله یافت. اما سؤال این است که این کارگران نباید آموزش ببینند و در گزینش آنها دقت شود تا با روش برخورد و کنترل خود در مواقع عصبانیت آشنا شوند؟
شاهدی از تهران 

وضعیت نابسامان تاکسیرانی در یزد
بسیاری از مسیرهای یزد فاقد خطوط تاکسیرانی است به جز تاکسی‌های گذری که آنها نیز مسافران گذری را با نرخ تاکسی سرویس‌ها جابه‌جا می‌کنند. در مسیرهایی هم که خدمات تاکسی ارائه می‌شود، اغلب رانندگان تمایل به مسافر دربستی دارند که این عملا سیستم حمل‌ونقل عمومی به شمار نمی‌رود.
جلیلیان از یزد

 کیوسک‌های بازیافت تهی شده‌اند
کیوسک‌های بازیافت کاغذ در منطقه 2شهرداری تهران که پیش از این کالاهای متنوعی برای ارائه داشتند اکنون با تحویل گرفتن مقدار زیادی کاغذ چیزی برای ارائه ندارند. چند ماده شوینده از برندهای ناشناس در مقابل کاغذی که پیمانکار کیوسک تحویل می‌گیرد بسیار ناچیز است. از مسئولان تقاضای نظارت داریم.
احمدی از تهران 

حق لباس و مسکن پرستاران لرستان؛ سال‌ها بدون تغییر
پرداخت بموقع حق مسکن از دغدغه‌های پرستاران لرستان است که چندین سال  بدون تغییر مانده است. از طرفی پرداخت پاداش این قشر زحمتکش بی‌هنگام است و اضافه‌کاری‌های آنها نیز سرموعد پرداخت نمی‌شود. قدردانی و تسهیلات و برنامه‌های تشویقی پیشکش.
کیامرزی از بروجرد

این خبر را به اشتراک بگذارید