• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9171
+
-

برای پوشیدن پیراهن مشکی از میثاقیان اجازه گرفتم

پورموسوی: کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست/ پیش‌بینی نمی‌کردیم 3‌باخت پشت‌سر هم بیاوریم

امیرحسین اعظمی

فولاد خوزستان تا همین چند هفته پیش مدعی جدی کسب سهمیه آسیا بود ولی 3باخت پیاپی، موقعیت این تیم را برای آسیایی شدن با خطر مواجه کرد. سید‌سیروس پورموسوی سرمربی فولاد در خصوص نتایج اخیر این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری‌ورزشی پاسخ داد.

 آیا پیش‌بینی می‌کردید که در 3بازی پیاپی شکست بخورید؟
واقعا این پیش‌بینی را نمی‌کردیم که 3باخت پشت‌سر هم بیاوریم. اگر این بازی‌ها تکرار می‌شد یا می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم یا اینکه چنین شکست‌هایی را تجربه نکنیم. ما برابر استقلال در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و در بازی با پیکان هم با اینکه جلو افتادیم درنهایت شکست خوردیم. شرایط بازی با سایپا هم طوری نبود که چهره یک تیم بازنده را داشته باشیم. به هر حال در فوتبال اتفاقات غیرمنتظره هم رخ می‌دهد و شکست هم جزیی از فوتبال است. تعطیلی های لیگ‌برتر فرصت خوبی است تا ما بتوانیم دوباره به روزهای خوب برگردیم. 5بازی حساس داریم که باید از این بازی‌ها نهایت استفاده را ببریم.

 در3مسابقه‌ای که باختید آیا مشکل فنی داشتید؟
به هر حال وقتی 3بار پشت‌سر هم شکست می‌خوریم حتما مشکلاتی وجود دارد. من برای حریفان احترام زیادی قائلم اما معتقدم بیشتری عاملی که باعث شد شکست بخوریم به مسائل روحی روانی و اعتماد به‌نفس خودمان مربوط می‌شد. ما باید روی مسائل روحی و روانی کار کنیم تا اشتباهات فردی کم شود. ما گل‌هایی خوردیم که به عدم تمرکز بازیکنان مربوط می‌شد و در دقایق حساس ضربه خوردیم.

 آیا شانس کسب سهمیه آسیا را دارید؟
گرفتن سهمیه آسیا سخت است ولی دور از دسترس نیست.

  فصل96 تا الان برای شما چطور بوده است؟
این اواخر خوب نبود چون ما در 5بازی اخیر در حالی که در 4مسابقه میزبان بودیم نتایج خوبی نگرفتیم. ما بهمن و اسفند خوبی نداشتیم ولی تلاش می‌کنیم تا در سال آینده این نتایج را جبران کنیم.

 در سال جدید پیراهن مشکی می‌پوشید؟
من دو‌پیراهن مشکی جدید خریدم و تا پایان فصل همچنان مشکی خواهم پوشید. حالا باید ببینیم که در فصل آینده چه پیش خواهد آمد. جالب اینجاست که من چند ماه قبل زمانی که با مشکی‌پوشان بازی داشتیم از آقای میثاقیان برای پوشیدن پیراهن مشکی اجازه گرفتم. در همان بازی داور از میثاقیان خواست که پیراهن مشکی‌اش را عوض کند چون او نزدیک با کمک داور قرار داشت. میثاقیان به داور گفت که تا زمانی که پورموسوی پیراهنش را عوض نکند من هم عوض نمی‌کنم!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید