• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 10 دی 1398
کد مطلب : 91678
+
-

با مردم

با مردم









جوان بی‌گناهم را به زندان نفرستید
فرزند جوانم به دلایل واهی با شکایت شاکی در دعوای ابداعی مشمول یک سال زندان شده است و به ‌علت پروسه طولانی روال قانونی دادگاه، وی جهت زندان رفتن فراخوان شده است. نگرانی یک پدر برای زندان رفتن فرزندی را که سابقه هیچ جرمی ندارد، درک کنید. از مسئولان تقاضای استمداد عاجل دارم تا مدارک اثبات بی‌گناهی وی ارائه شود.
زرین شاد از تهران

احداث بسیار زمانبر هتل در ایران 
بعد از گرفتاری‌های فراوان و پشت سر گذاشتن موانع بسیار از 15سال قبل اقدام به ساخت هتل در یکی از شهرها کرده‌ایم که هر چه بیشتر می‌دویم کمتر به نتیجه می‌رسیم. واقعا برای ساخت یک هتل با این همه سرمایه‌ای که سرمایه‌گذار می‌آورد باید این همه بدبختی کشید. در چین می‌توان ظرف 6‌ماه هتل ساخت.
مومنی از رشت

پله برقی در مقابل کلینیک درمانی منطقه 5ضروری است
با توجه به حجم تردد عابران از مقابل کلینیک درمانی منطقه‌5 شهرداری تهران و نیز نزدیکی این مرکز به تقاطع و پرجمعیت بودن خیابان اشرفی اصفهانی از مسئولان تقاضا داریم برای این قسمت پله مکانیزه تعبیه کنند. هردو پل عابر واقع در این محدوده، غیراستاندارد و به‌خصوص برای بیماران و کهنسالان خطرآفرین هستند.
کتابی از تهران

تلاش شاکیان نگین خودرو، کوبیدن آب در هاون
7سال قبل با تبلیغات گسترده مردم را ترغیب به خرید خودرو از شرکت نگین خودرو کردند که متأسفانه صدها نفر متضرر شدند. مسئول آن نیز راهی زندان شد؛ ولی هیچ تمهیدی برای بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران اجرایی نشد. از رسانه‌ها توقع پیگیری و از مسئولان توقع پاسخگویی داریم. 
جعفر پروازی از شهریار

سگ‌های ولگرد، آرامش شهرک ناز را برهم زده اند
با اینکه شهرک ناز شهرستان فردیس کرج تازه تاسیس نیست، فراوانی سگ‌های ولگرد در این شهرک واقعا جای سؤال دارد. چند روز پیش در خیابان عادل جنوبی شهرک ناز این حیوانات به 2 نفر حمله کردند. از مسئولان شهرستان و استان توقع تدبیر و پیگیری داریم.
ایرانی از فردیس

پارکینگ باهنر 40درصد افزایش قیمت خودسرانه دارد
بعد از پیگیری‌های مکرر استفاده‌کنندگان از پارکینگ‌های تجریش، با تذکر مسئولان مقرر شد تا نمایشگر تعیین قیمت پارکینگ تعمیر شود و قیمت مصوب رعایت شود، اما مانیتورهای نمایشگر همچنان خرابند و متصدیان اعلام می‌کنند که مبالغ نمایش داده شده معتبر نیست و 40درصد افزایش یافته است. برای یک‌ساعت و 15دقیقه پارک 2‌هزار تومان ورودی و 3 هزار تومان هم حق پارکینگ دادم. از مسئولان تقاضای رسیدگی و بررسی مجدد موضوع را داریم.
استفاده‌کنندگان از پارکینگ باهنر

 خودروسازان تاکی وعده دروغ خواهند داد
در شهریور‌ماه 97 برای وانت آریسان به‌صورت پیش خرید ثبت‌نام کردم که در قرارداد، زمان تحویل آخر تیر‌ماه ۱۳۹۸ قید شده است. اکنون که ۶‌ماه از آن گذشته همچنان نمایندگی جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. پس خودروهای تحویلی شامل چه کسانی می‌شود؟
همدانچی
 

این خبر را به اشتراک بگذارید