• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 10 دی 1398
کد مطلب : 91670
+
-

شگرد عجیب مرد مسافرکش برای زورگیری جواهرات زنان

شگرد عجیب مرد مسافرکش برای زورگیری جواهرات زنان


مسافرکش قلابی وقتی زنان را سوار خودرواش می‌کرد به آنها یک شمش طلا نشان می‌داد و می‌گفت: حاضر است آن را با زیورآلات آنان عوض کند و به این بهانه طلاهای آنها را زورگیری می‌کرد.
به گزارش همشهری، چندی قبل زن جوانی به کلانتری 106نامجو رفت و گفت: یک راننده مسافرکش با ترفندی عجیب، جواهراتش را که حدود 10میلیون تومان ارزش دارد سرقت کرده است. او درباره آنچه اتفاق افتاده بود به مأموران گفت: برای رفتن به منزل خواهرم، سوار یک پژو 405نقره‌ای شدم. راننده خودرو که مردی حدود 50ساله بود در مسیر به من چند شمش طلا نشان داد و گفت که قصد معاوضه شمش‌ها با طلاهای همراهم را دارد. او پیشنهاد داد که اگر موافقم طلاهایم را به او بدهم تا در عوض یکی از شمش‌ها را به من بدهد.
این زن ادامه داد: من که به رفتار او مشکوک بودم گفتم مایل به این کار نیستم اما او ناگهان در محل خلوتی توقف کرد و با داد و فریاد و تهدید چاقو گفت باید هرچه طلا همراه دارم به او بدهم. من هم از ترس جانم طلاهایم را که حدود 10میلیون تومان ارزش دارد به او دادم. او در ادامه من را از خودرواش پیاده و فرار کرد، اما من توانستم در آخرین لحظات شماره پلاک خودرواش را یادداشت کنم.
به‌دنبال این شکایت تحقیقات برای دستگیری راننده سارق آغاز شد. بهترین سرنخ برای دستگیری او شماره پلاک خودرواش بود. بررسی‌ها نشان می‌داد، این خودرو متعلق به یک زن است. به همین دلیل او احضار شد و در جریان تحقیقات گفت که پژو 405را چند روزی است به یکی از بستگانش به نام علیرضا ، 50ساله داده است تا برایش بفروشد. تحقیق درباره این مرد حاکی از آن بود که او پیش‌تر به جرم کلاهبرداری دستگیر شده و فردی سابقه‌دار است. در این شرایط مأموران با شناسایی مخفیگاه این متهم او را دستگیر و به پایگاه سوم منتقل کردند. متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اعتراف کرد تاکنون با این ترفند توانسته جواهرات 5زن را در شرق تهران و محله نظام آباد سرقت کند.
سرهنگ کامیار چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید