• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 10 دی 1398
کد مطلب : 91659
+
-

دوربین عکاسی ناصرخسرو

  گرچه با پیشرفت و گسترش امکانات مرتبط با هنر عکاسی مانند انواع گوشی‌های هوشمند، تقاضا برای خرید انواع دوربین‌های عکاسی کاهش یافته اما درصورتی که به‌دلیل شغل، علاقه یا تحصیلات‌تان نیازمند خرید انواع دوربین‌های عکاسی هستید باید سری به یکی از راسته‌بازارهای فروش این محصولات در ناصر‌خسرو،خیابان صوراسرافیل بزنید.
  گرچه بورس دوربین عکاسی در خیابان جمهوری، یکی از مراکز اصلی فروش این محصولات است اما در راسته‌بازار دوربین عکاسی ناصر‌خسرو نیز انواع دوربین مانند آنالوگ قدیمی و حتی دکوری تا نوع دیجیتال وحرفه‌ای آن به مشتریان عرضه می‌شود.
  علاوه بر انواع دوربین عکاسی در این راسته‌بازار بسیاری از لوازم جانبی و تجهیزات دوربین از سه‌پایه، فلش و جلد‌دوربین گرفته تا انواع حافظه داخلی و باتری و سایر قطعات مصرفی دوربین‌های قدیمی‌تر مانند انواع فیلم‌های دوربین عکاسی را می‌توانید پیدا کنید.
   به اعتقاد فروشندگان، این راسته‌بازار از حدود 30سال پیش به بورس فروش انواع دوربین‌عکاسی و لوازم‌جانبی آن تبدیل شده است و خیابان‌های ناصر‌خسرو و صوراسرافیل برای عکاس‌ها، به‌ویژه دانشجویان این رشته که به‌دنبال یافتن تجهیزات و وسایل مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند همچنین برای عکاسان قدیمی، مکان آشنایی است.
  در راسته‌بازار دوربین عکاسی و تجهیزات جانبی صور‌اسرافیل که از 9 صبح تا 9 شب فعال است می‌توانید شعبه‌های فروش نمایندگی برخی برندهای معروف دوربین‌عکاسی و لوازم مرتبط آن را با گارانتی‌های معتبر نیز پیدا کنید اما اینکه انتظار داشته باشید در این محل همانند سایر بورس‌های فروش اینگونه محصولات، فروشگاه‌های زیاد با تنوع کالایی بالا پیدا کنید، چندان واقعی نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید