• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 10 دی 1398
کد مطلب : 91649
+
-

شکست در آبادان درس عبرت شد

امیرحسین اعظمی| سپاهان با قبول شکست سنگین در آبادان قهرمانی
 نیم فصل و صدر جدول را با هم از دست داد و به تعطیلات نیم‌فصل رفت. با وجود این مهدی کیانی به‌عنوان کاپیتان سپاهان مدعی است که یک شکست نمی‌تواند قلعه‌نویی و شاگردانش را از هدفشان دور کند. کیانی در گفت‌و‌گو با همشهری قهرمانی را هدف اصلی سپاهان در فصل جاری می‌داند.
  فکر می‌کردی در آبادان چنین شکستی را متحمل شوید؟
دوست نداشتیم در آخرین بازی قبل از تعطیلات ببازیم ولی متأسفانه این اتفاق رخ داد. در ضمن بازی برابر صنعت‌نفت و هوادارانش واقعا سخت است و آنها امسال نتایج بسیار خوبی گرفته‌اند. ما با اینکه گل اول را خوردیم در ادامه با زدن دو گل از حریف پیش افتادیم ولی بازیکنان خیال کردند که همه‌‌چیز تمام است و قرار است دو گل دیگر هم بزنیم. تیم‌هایی که برابر سپاهان بازی می‌کنند خیلی انگیزه دارند و باید یاد بگیریم که دیگر اشتباه نکنیم. این باخت برای سپاهان درس عبرت شد تا دیگر اینقدر راحت امتیاز از دست ندهیم. برخی شکست‌ها می‌تواند یک تیم را بیدار کند و امیدوارم در نیم‌فصل دوم این باخت را جبران کنیم. هدف ما قهرمانی است و یک ‌شکست ما را از هدفمان دور نمی‌کند.
 غیبت محبی و نورافکن در شکست سنگین سپاهان چقدر تأثیرگذار بود؟
به‌هرحال غیبت آنها تأثیر خودش را گذاشت. جدای از این ما تعدادی از بازیکنان را هم به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.
  در بین مدعیان قهرمانی، کدام تیم را اصلی‌ترین رقیب سپاهان می‌دانی؟
نمی‌توانم از یک تیم اسم ببرم. خودتان می‌بینید که فاصله‌ها چقدر به‌هم نزدیک است و رقابت فشرده‌ای بین مدعیان وجود دارد. هر تیمی بیشتر تمرکز کند و در بازی‌های سخت نیم فصل دوم ریکاوری خوبی داشته باشد، قهرمان خواهد شد. امیدوارم درنهایت ما قهرمان شویم و جام را به هواداران سپاهان هدیه دهیم.
 خیلی‌ها معتقدند که سپاهان و تراکتور پرهزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند. این موضوع را قبول داری؟
من معتقدم که این موضوع حقیقت ندارد و ما از لحاظ هزینه تیم اول یا دوم نیستیم. سپاهان از لحاظ هزینه تیم پنجم یا ششم لیگ است و چند تیم از ما خیلی بیشتر هزینه کرده‌اند. ما امسال تیم یکدستی داریم ولی اینطور نیست که سپاهان نجومی هزینه کرده باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید