• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 7 دی 1398
کد مطلب : 91433
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Z6VZ6
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   موتورسواران،‌عامل تصادف
موتورسواران بدون چراغ و اغلب بدون گواهینامه، مهم‌ترین عامل تصادف در دزفول و سراسر خوزستان هستند. از مسئولان درخواست می‌کنم به این موضوع رسیدگی کنند که افراد بدون گواهینامه در شهر تردد نکنند.
محمد مروتی از خوزستان

   آرد گران شود
قیمت نان 2ماه پیش در سطح کشور افزایش یافت، اما قیمت آرد بالا نرفت. آخرین افزایش قیمت آرد مربوط به 10سال پیش است. باید قیمت آرد هم به‌روز شود تا برخی نانوایی‌ها از آن سوءاستفاده نکنند. 
آقایی از شهریار

   معضل دستفروشان در بومهن
مغازه‌ای در پاساژ دارم. این روزها که نزدیک پایان سال است کاسبان دستفروش اصلا اجازه نمی‌دهند مشتری‌ها داخل پاساژ بیایند. ما هم برویم دستفروشی که بهتر است. از شهرداری بومهن درخواست رسیدگی دارد. 
یک شهروند از بومهن

   مشکل آب آشامیدنی در بجستان
شهرستان بجستان آب شیرین ندارد و ما از آب شور استفاده می‌کنیم. آب آشامیدنی ما شور است. بارها از وزیر نیرو پیگیری کردیم. وی به شهرستان هم سفر کرده‌است، اما مسئولان شهرستان و استان پیگیری نمی‌کنند.
یک شهروند از خراسان رضوی 

    یارانه معیشتی برای چه کسانی است؟
تاکسی‌دار بازنشسته هستم که با 10سال سابقه کار، ماهانه 500هزارتومان مستمری می‌گیرم. یک پسر دانشجو هم دارم. یارانه معیشتی شامل من نمی‌شود. اگر به من نمی‌رسد، پس به چه کسی می‌رسد؟
یک شهروند از البرز

    شکار حیوانات وحشی در بدر و پریشان 
بدر و پریشان جزو رشته کوه‌های قروه و در فهرست مناطق حفاظت قرار دارند. در این مناطق ده‌ها گونه جانوری مانند کل و بز کوهی زندگی می‌کنند که شکار آنها ممنوع است اما اواخر فصل پاییز و و البته فصل زمستان شاهد ورود شکارچی به این منطقه هستیم که شب‌ها اقدام به شکار می‌کنند.   
احمدی از قروه 

    مشکلات بیمه رانندگان تاکسی‌
رانندگان تاکسی جزو ضعیف ترین و زحمت کش ترین قشرها هستند اما کوچکترین مشکلاتشان هم حل نمی‌شود. مساله بیمه رانندگان تاکسی سال‌هاست که لاینحل باقیمانده و حتی به اندازه رانندگان بیرون شهری و سایر خطوط حمل و نقل هم از مزایای بیمه بهره‌مند نیستیم. 
تعدادی از رانندگان تاکسی اردبیل 

این خبر را به اشتراک بگذارید