• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 7 دی 1398
کد مطلب : 91432
+
-

برف و باران در راه است

برف و باران در راه است

بعد از یک هفته نفس‌تنگی شهرهای صنعتی، سازمان هواشناسی بارش برف و باران ۵ روزه را برای ۱۴ استان کشور پیش‌بینی کرده است. 
به گزارش گروه ایرانشهر، آلودگی هوا در هفته گذشته ۱۷هزار و ۳۰۳نفر را به اورژانس مراکز درمانی کشاند و درمیان کلانشهرها، تهران رکورددار مراجعه‌ها بود؛ دراین مدت، ۷۹۱۰تهرانی به اورژانس پیش‌بیمارستانی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۴۹۰۴ نفر بیمار قلبی و ۳۰۰۶ نفر بیمار تنفسی بودند.
با پیش‌بینی‌ هواشناسی گویا قرار است این شرایط به پایان برسد و در هفته پیش‌ رو هوای سالم را در شهرهای مختلف کشور شاهد باشیم‎‎؛ براساس این پیش‌بینی‌ها در کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، دامنه‌های زاگرس در جنوب اصفهان بارش برف و باران شدت و در شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را شاهد خواهیم بود. 
امروز (شنبه) هم در شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی، برخی مناطق شمال‌شرق، دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب و شمال‌غرب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روز‌های یکشنبه و دوشنبه در غرب سواحل دریای خزر و شمال‌غرب کشور بارش پراکنده روی می‌دهد و سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهند داشت. روز سه‌شنبه نیز در برخی مناطق دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش‌های خفیف روی می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید