• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 5 دی 1398
کد مطلب : 91302
+
-

حمله خونین به شرور معروف

کوتاه از حادثه
حمله خونین به شرور معروف


پلیس در تعقیب مهاجمانی است که با حمله به شرور معروف، او را تا پرتگاه مرگ کشانده‌اند.
به گزارش همشهری، ماجرا از این قرار بود که هانی کرده، شرور معروفی که در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارد و چند سال پیش هم کلیپ‌های خط و نشان کشیدن‌های او برای بقیه اشرار در فضای مجازی جنجال به‌پا کرده بود،  شامگاه یکشنبه به جشن تولدی دعوت شد. او در این میهمانی شبانه با چند نفر از اوباش دیگر دچار درگیری لفظی شد و از آنجا که آنها نمی‌خواستند مراسم جشن تولد به‌هم بخورد، برای دعوا قراری تعیین کردند. قرار این اشرار شامگاه دوشنبه، حوالی میدان ابوسعید بود و هانی کرده به همراه دوستش سوار بر خودروی پژو206 سفید رنگ شده و سر ساعت در آنجا حاضر شدند. آنها هرچه منتظر ماندند افراد شرور در محل حاضر نشدند و به خیال اینکه از ترس‌شان برای دعوا در محل قرار حاضر نشده‌اند آنجا را ترک کردند. هانی‌کرده و دوستش خبر نداشتند که افراد شرور نقشه‌ای در سر دارند و آنها را زیرنظر گرفته‌اند. 
شرور مشهور به همراه دوستش مقابل یک آبمیوه ‌فروشی در منطقه شاهپور رفتند و در آنجا توقف کرده بودند که ناگهان 6جوان که سوار بر 2موتور بودند به سمت آنها هجوم بردند. این گروه 6نفره کلاه به سر و ماسک بهداشتی به‌صورت زده بودند و شرور معروف و دوستش را هدف ضربات چاقو و قمه قرار دادند. مهاجمان پس از زخمی کردن سرنشینان پژو، سوار بر موتور شده و از محل فرار کردند. پس از آن شاهدان به اورژانس و پلیس زنگ زدند و مجروحان برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند. از سوی دیگر در بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که مهاجمان هرکدام به نوبت و با نقشه‌ای از پیش تعیین شده به سمت هانی کرده و دوستش هجوم برده و به آنها ضربه زده‌اند.
در همین حال سرهنگ چنگیز ایدون، رئیس‌کلانتری112 ابوسعید گفت: وضعیت مصدومان رو به بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری که از سوی پلیس شناسایی شده‌اند، در دستور کار مأموران قرار گرفته است، اما آنطور که مشخص شده انگیزه آنها انتقام‌جویی پس از کری‌خوانی در مراسم جشن تولد بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید