• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 4 دی 1398
کد مطلب : 91161
+
-

قطعات کارکرده خودرو؛ شوش

  اگر به‌دلیل مشکلات مالی ناچار به خرید برخی لوازم یدکی دست‌دوم خودرو با قیمت پایین‌تر هستید یا اینکه به‌دلیل نبود قطعات اصلی یا عرضه قطعات بی‌کیفیت، مخصوصا برای خودروهای خارجی به‌دنبال خرید قطعات اصلی حتی دست‌دوم هستید، بهتر است سری به راسته بازار فروش لوازم دست‌دوم و اوراقی‌های خودرو در میدان شوش بزنید.

  بورس بازار قطعات و لوازم یدکی دست‌دوم میدان شوش تهران، منبع بزرگی برای تامین انواع قطعات ریز و درشت خودرو البته از نوع دست‌دوم آن است. اهمیت این راسته بازار وقتی بیشتر می‌شود که برخی اعتقاد چندانی به کیفیت قطعات نو عرضه شده در فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو ندارند و تلاش می‌کنند تا قطعات اصلی، حتی از نوع دست‌دوم آن را برای خودروی‌شان تهیه کنند.
   در این راسته بازار قطعات انواع خودروهایی که اغلب آنها از رده خارج و سقف‌زده هستند باز شده و به همراه قطعات برخی دیگر از خودروها که نمی‌توان اطمینانی به سرقتی نبودن آنها داشت در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد. به هر حال برای تهیه اینگونه قطعات باید در کوچه‌پس‌کوچه‌های این راسته بازار جست‌وجو کنید و ابتدا سری به کوچه سنگ‌تراش‌ها بزنید.
   برای خرید قطعه در این راسته بازار اگر تخصص و مهارت لازم برای شناسایی قطعات دست‌دوم سالم را داشته و به درستی بدانید که به‌دنبال خرید چه قطعه‌ای هستید، شاید کار شما آسان‌تر باشد اما اغلب مشتریان با یک‌بار مراجعه به این راسته بازار قادر به خرید قطعات مورد نیاز نیستند.
  توجه داشته باشید که فروشندگان این راسته بازار از 10صبح تا 10شب فعال هستند و برای خرید قطعه در اینگونه سمساری‌های دست‌دوم‌فروش، باید ریزبین باشید و بیشتر از پاساژ‌ها و فروشگاه‌های پررزق و برق دقت و پرس‌وجو کنید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید