• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 3 دی 1398
کد مطلب : 91144
+
-

خرید 50درصد تهرانی‌ها از میادین میوه و تره‌بار

خرید 50درصد تهرانی‌ها از میادین میوه و تره‌بار

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در امور بازرگانی با تأکید بر لزوم حمایت و تقویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به‌عنوان یک مرکز لجستیکی توزیع شهری که موجب تزریق آرامش به شهر و شهروندان و تعدیل قیمت‌ها در بازار می‌شود، گفت: «سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را به‌عنوان یک شبکه مورد اعتماد مردم در اولویت توزیع کالاهای تنظیم بازار قرار داده و می‌دهیم.» به گزارش همشهری، حسین مدرس خیابانی در بازدید از میدان میوه‌و‌تره‌بار جلال آل احمد با اشاره به تعدد، گستردگی و پراکندگی میادین و بازارهای میوه‌و‌تره‌بار در 22منطقه شهر تهران، عنوان کرد: «سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به‌عنوان یک شبکه چابک توزیع در حوزه شهری، تمام سطح شهر را تحت پوشش قرار داده است؛ به‌گونه‌ای که بیش از 50درصد شهروندان تهرانی مایحتاج روزانه خود را از این مراکز تهیه می‌کنند.» او با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران یک الگوی مناسب برای حذف واسطه‌ها و کاهش فاصله بین تولید تا مصرف است، ادامه داد: «اختلاف 40درصدی قیمت محصولات در میادین میوه و تره‌بار نسبت به میانگین قیمت‌ها در سطح شهر، نشان‌دهنده نبود هزینه‌های متورم و غیرضروری در این سازمان است.» مدرس خیابانی با تأکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، عهده‌دار بخش مهمی از بار توزیع در پایتخت است، تأکید کرد: «این سازمان علاوه بر خدمات‌رسانی در روزهای عادی، رسالت ویژه‌ای را نیز برای خدمات رسانی مضاعف به شهروندان در مناسبت‌های خاصی نظیر ایام نوروز،‌ ماه مبارک رمضان و شب یلدا بر عهده دارد.» 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید