• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 3 دی 1398
کد مطلب : 91068
+
-

با مردم

با مردم









آسفالت نامناسب جاده واوان

 هرروز برای رفتن به تهران باید از جاده واوان در اسلامشهر عبور کنم که آسفالت این جاده به‌شدت افتضاح است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
برخی از ساکنان شهرک واوان اسلامشهر

پرونده نگین کوهستان 14ساله شد
پرونده پروژه نگین کوهستان واقع در خیابان نفت پونک وارد چهاردهمین سال خود شده ولی هنوز بلاتکلیف است و مالکان و سرمایه‌گذاران سرگردان از مسئولان قوه قضاییه تقاضای رسیدگی داریم.
موسوی از تهران 

ساخت آپارتمان‌های تک‌واحدی دستورالعمل شود
قوانین به‌گونه‌ای شود که فقط اجازه ساخت آپارتمان‌های تک‌واحدی را بدهند یعنی در هرطبقه فقط یک واحد وجود داشته باشد تا هم حریم خصوصی خانواده‌ها رعایت شود و هم مدیریت ساختمان آسان‌تر شود. به جای ساخت یک مجتمع چند واحدی می‌توان چند آپارتمان تک‌واحدی در کنار هم ساخت.
موسوی از شهرقدس

اتوبوس‌های آلاینده تعمیر شوند
ترمینال‌های اتوبوس شهری و بین‌ شهری هرکدام با بیش از هزاردستگاه اتوبوس دود‌کننده که همیشه روشن هستند بیشترین سهم را در آلوده‌سازی‌ هوای تهران دارند. چرا مسئولان فکری به حال تعمیر این اتوبوس‌ها نمی‌کنند؟ 
تقی محبعلی از تهران

حذف کنکور سراسری دانشگاه‌ها چه شد
کاش این وعده مسئولان آموزش عالی برای حذف کنکور سراسری دانشگاه‌ها هرچه زودتر عملی شود و برنامه‌های آموزش کنکور که توسط مربیان ظاهراً متبحر این رشته مثلاً در درس ریاضی با تدریس روش‌های تست‌زنی سریع کنکور معمولاً از صدا و سیما پخش می‌شود، متوقف شود که نوعی تبلیغات مؤسسات آموزش کنکور است که با جذب و تشویق داوطلبان برای شرکت در کلاس‌هایشان با پرداخت مبالغ زیادی به‌عنوان کلاس کنکور به خانواده‌ها تحمیل می‌شود و مبالغ هنگفتی هم به جیب می‌زنند.
بهرامی از ساری

سطل مکانیزه خیابان روشنگر را برگردانید
سطل زباله مکانیزه واقع در خیابان روشنگر روبه‌روی خیابان روشنگاه دوم، به‌علت شکستگی توسط شهرداری برده شده و محله مدت‌هاست فاقد سطل زباله است و به همین علت پسماند‌ها در سطح خیابان و داخل جوی تخلیه شده و منظره نامطلوبی را به‌وجود آورده است. موضوع در آبان‌ماه از طریق شماره١٣7 به شهرداری اعلام شده و با گذشت بیش از یک‌ماه متأسفانه اقدامی برای رفع مشکل نشده است.
ربانی از خیابان روشنگر

مواد نگهدارنده در روی برش‌های انار
یک میوه‌فروشی انارهایی عرضه می‌کند که مقادیری پودر سفیدرنگ در برش‌های آن ریخته شده است. مدیر این فروشگاه گفت مواد نگهدارنده است و چیز مهمی نیست. خواستم در این خصوص پاسخگویی شود.
سید احمدیان از ستارخان

اشتغال معلولان همچنان بلاتکلیف
بیمار اعصاب و روان تحت پوشش بهزیستی، بیکار، فاقد مسکن و مستأجر هستم. هیچ درآمدی جز یارانه و مستمری بهزیستی ندارم. از مسئولان تقاضا دارم طبق قانون به کارگیری معلولان برای اشتغال، شرایطی فراهم کنند که افرادی مانند من بتوانند درآمد خود و خانواده‌شان را تامین کنند.
همبندی تحت‌پوشش بهزیستی 

مالکان سهام عدالت از کی می‌توانند سهم خود را بفروشند
در مورد سهام عدالت از مسئولان جویا شوید که خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باتوجه به معافیتی که شامل حالشان شده و مالک سهام محسوب می‌شوند از چه زمانی می‌توانند برای فروش سهام عدالت خود اقدام کنند.
سپاسی از مشهد

تحریم‌های داخلی ظالمانه‌تر است
برخی مسائل به‌گونه‌ای‌ است که گویا تحریم‌های داخلی ظالمانه‌تر و کمرشکن‌تر هستند. از همه مسئولان و مردم توقع داریم تحریم‌های داخلی را متوقف کنند.
موسیوند از کرمانشاه

 سود سهام97 و همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان چه شد
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا سال95 باید اجرا می‌شد، اما نشد و پرداخت سود سهام عدالت سال97 به کجا رسید.
بازنشسته تهرانی

این خبر را به اشتراک بگذارید