• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 1 دی 1398
کد مطلب : 90875
+
-

با مردم

با مردم











 کپسول گاز در شهرستان‌های تهران نایاب و گران
درست در روزهایی که صف‌های طولانی مردم زاهدان و زابل سوژه رسانه‌هاست، ما در قلب تهران کپسول گاز مایع را به قیمت ٥٠ هزار تومان خریده‌ایم. مسئولان چه می‌کنند؟ 
فرزاد برخ از تهران

بیداد بیماری در روستای چایرلوی زنجان 
میزان بیماری‌های ناشناخته و سرطان در روستای هزار نفری چایرلو در زنجان بسیار نگران‌کننده است؛ زیرا در مجاورت آلایندگی‌های سربی شرکت باتری‌سازی‌ قرار دارند. به تازگی نیز قرار است در زمین‌هایی که یک شخص حقیقی آن را از روستاییان خریده، پسماند سرب دفن شود. برای حفظ روستای چایرلو از مسئولان قوه قضاییه تقاضای توجه و ورود به موضوع را داریم تا روستاییان بی‌پناه، شهرنشین و حاشیه‌نشین نشوند.
محبی از زنجان 

به دانشجویان خارجی مجوز ورود خودرو بدهند
حدود 50هزار دانشجو در خارج از کشور داریم که اگر به هرکدام مجوز ورود یک خودرو بدون انتقال ارز را بدهیم 50تریلیون تومان درآمد برای دولت از محل درآمد گمرکی حاصل می‌شود و شاید دیگر نیازی به تحمل برخی سختی‌ها و مرارت‌ها نباشد؛ ضمن اینکه خودروهای فرسوده با انجام چنین کاری از دور خارج می‌شوند و قیمت خودرو نیز کاهش می‌یابد.
علوی از تهران 

وعده مسئولان برای گران نشدن کالاها پس از بنزین چه شد؟
چند روز پس از گرانی بنزین، سخنگوی دولت از رسانه‌ها اعلام کرد که اگر ما پس از گرانی بنزین نتوانیم قیمت‌ها را کنترل کنیم، شکست خورده‌ایم. الان اگر جسارت دارند اعلام کنند که کارشان اشتباه بوده‌است.
معدنکار از تهران

میراث فرهنگی در حفظ باغ خونی مشهد کوشا باشد
در 10تیر 1323در 50متری باغ خونی مشهد در کوچه عنصری که جدا شده از خیابان تهران قدیم است، متولد شده‌ام. این باغ تاریخی که سفارت شوروی سابق بود، شاهد به توپ بستن حرم امام رضا(ع) توسط روس‌ها، سکونت عارف قزوینی و ده‌ها حادثه تاریخی دیگر بوده است و نام آن در دیوان ایرج میرزا هست و این اواخر نیز سفارت ازبکستان یا یکی از کشورهای آسیایی شد. هر چند اکنون چشمه «آق ماهی» در آن خشکیده و عمارت‌های آن تخریب شده اما از مسئولان شهر مشهد و میراث فرهنگی توقع می‌رود، این باغ به پارک یا بوستانی محصور تبدیل شده و اصالت آن حفظ شود.
اصغرزاده از مشهد

بی‌اعتباری کارت ایثار تا کی؟ 
2سال و اندی منطقه جنگی بودم و بعد از کلی دوندگی و برو و بیا از کرج به اصفهان و مبلغی بالغ بر 600، 700هزار تومان هزینه، 15ماه زمان کارت ایثار گرفتم اما الان می‌بینم کلاه سرم رفته. الان با آن مبلغ هزینه‌ای که پرداختم حداقل 5،6 کیلو گوشت می‌شد خرید. آیا ارگان یا مرجعی وجود دارد که من کارت ایثارم را 20درصد زیر قیمت هزینه‌ای که برایش پرداختم  بفروشم !! باتشکر
رضا علیدوست ‌نیابجارسری از کرج

سربازی تک‌فرزندان عادلانه نیست
تنها فرزندم یک پسر 22ساله است که عصای دست من بیمار و مادر غمزده‌اش است. این تک فرزند بعد از 2ماه آموزشی در کرمان، اکنون 5‌ماه است که در یگان امداد نیروی انتظامی خراسان رضوی درحال خدمت است. در این 7‌ماه زندگی برای من و همسرم بسیار سخت شده و نمی‌دانیم چه کنیم؟ آیا نباید برای تک‌فرزندان استثنا قائل شوند و حداقل آنها را دور از خانواده تقسیم نکنند؟
پدر و مادر یک سرباز

پیمانکار کرمان موتور، 3‌ماه حقوق نداده است
برادر من در نمایندگی کرمان موتور جاده کرج سر شهرقدس کار می‌کند و پیمانکار از 3‌ماه قبل حقوقشان را نپرداخته است. اعتراض هم بکنند از کار اخراج می‌شوند. زندگی برادر متاهل من در حال از هم پاشیدن است. کاش مسئولان به‌خودشان بیایند و حق کارگر را قبل از خشک شدن عرقش بدهند.
حسنی از تهران 

عسل‌های تقلبی همچنان در بازار
ساخت و توزیع عسل‌های تقلبی که با حرارت دادن آب، شکر، لیمو و چند افزودنی ساده دیگر تهیه شده و به جای عسل طبیعی در ظروف شیک و کارخانه‌ای در تمام مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها با نام‌های مختلف و معروف و بعضاً به‌نام محصولات شهر خوانسار فراوان است، بدون هیچ ترس و واهمه به‌طور علنی و قانونی ادامه دارد و در همه فروشگاه‌ها این محصولات تقلبی را که روی آنها نوشته عسل طبیعی، آزادانه به مردم عزیزمان می‌فروشند.
محمد علی‌زاده از اردبیل

درگیری فیزیکی اتفاق همیشگی در ایستگاه گلشهر کرج
اخیرا در متروی گلشهر در ساعات اوج ترافیک به‌خصوص در زمان برگشت از کرج به تهران بزن بزن و درگیری رخ می‌دهد و آنقدر حرکات بی‌کنترل و فحاشی رد و بدل می‌شود که واقعا شرم‌آور است. از مسئولان توقع داریم به این قبیل خشونت‌ها ورود کرده و مسببان دعوا و تشنج را بگیرند. حتی حضور یک پلیس هم می‌تواند از شدت این وضعیت بکاهد.
شهباز از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید