• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 28 آذر 1398
کد مطلب : 90735
+
-

با مردم

با مردم






ورودی فرعی از بزرگراه شهید چمران به کوی نصر ایجاد شود
چندی پیش کار احداث ورودی فرعی به کوی نصر (گیشا) از بزرگراه شهید چمران آغاز شد و پایه پل فرعی نیز احداث شد، اما بعد از مدتی به حال خود رها شد و اکنون صحبت از این است که این پل ضرورت ندارد. از مسئولان عاجزانه تقاضا داریم دسترسی گیشا به اتوبان چمران را از طریق احداث این فرعی حفظ کنند.
ثریا کرمانی از گیشا

طرح ناعادلانه طبقه‌بندی مشاغل در صنعت فولاد شادگان
طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت صنعت فولاد شادگان عادلانه نیست. زیرا آنچه در حال روی دادن است، یک ترمیم حقوق جزئی است که عمده افزایش دستمزدها به کارگرانی تعلق می‌گیرد که دستمزد خیلی پایینی داشتند. درحالی‌که قبلا در این خصوص کمیته کارشناسی تشکیل شده بود و قرار بود از ظرفیت‌های آن استفاده شود. از مسئولان تقاضای اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی مشاغل را داریم زیرا کارگران این واحد مانند بسیاری از همتایان خود در واحدهای فولادی ایران مدت‌هاست به‌دنبال اجرای طرحی هستند که براساس مواد‌۴۸‌و‌۴۹ قانون کار، حق اساسی و مسلم آنهاست.
جمعی از کارگران شرکت صنعت فولاد شادگان

در مورد آلودگی هوا آدرس غلط ندهند
برخی افراد مسئول یا غیرمسئول متوجه نیستند که هر حرفی می‌زنند جامعه درخصوص آن تحقیق و بررسی کرده یا می‌کند؛ مثلا در مورد آلودگی هوا یا بوی بد تهران سخنانی می‌گویند که به هیچ عنوان نمی‌تواند درست باشد. لطفا کارشناسان واقعی علت را یافته و اعلام کنند.
قلی یاری از تهران 

گاز ال‌پی‌جی در سنندج نایاب است
بعد از سهمیه‌بندی و گران شدن بنزین وضعیت گاز ال‌پی‌جی در سنندج بسیار نامناسب است و پمپ‌های گاز شهر، گاز ال‌پی‌جی کافی برای همه مصرف‌کنندگان ندارند و همه‌‌چیز به پارتی‌بازی و لابی‌گری بستگی دارد. تکلیف ما دارندگان خودروهای گازسوز یا دوگانه‌ساز چیست؟
نصراللهی از سنندج

ناظران و مسئولان صبح زود و غروب سوار مترو شوند
برخی مسئولان و ناظرانی که دائم مردم را تشویق به استفاده از مترو می‌کنند از وضعیت داخل آن بی‌خبرند یا در ساعات اوج ترافیک جمعیتی از آن استفاده نمی‌کند. این قشر صبح‌ها یا غروب از مترو استفاده کنند تا متوجه درد مردم شوند.
حسن‌پور از تهران 

وعده‌های مسئولان برای گاز زاهدان عملی نشد
در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری دوره قبل یکی از وعده‌ها تحقق گازرسانی به سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان بود که اکنون با گذشت چند سال محقق نشده و دوباره با نزدیک‌شدن به زمان انتخابات این وعده‌ها آغاز شده؛ درحالی‌که مردم مرکز استان این روزها دربه‌در به‌دنبال کپسول گاز مایع برای مصرف منازل خود هستند.
میرشکار از زاهدان

از مربی پرسپولیس حمایت شود
برانکو مربی خوب و قابل دفاعی برای پرسپولیس بوده است، اما واقعیت این است که پرونده وی بسته شده و باید از سرمربی جدید حمایت کرد. اکنون کالدرون مربی این تیم است و طرفداران ضمن اینکه همگی قدردان برانکو هستند باید یکصدا کالدرون را حمایت و تشویق کنند تا دلگرم شود.
شبستری از تهران

اضافه‌کاری اجباری در شهرقدس
در شهر قدس اغلب شرکت‌ها اضافه کاری اجباری دارند و کارگران ساعات کار بسیار طولانی با دستمزد کم دارند که تأثیر جدی بر سلامت دوران کاری آنها و روند بازدهی دارد. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.
موسوی از شهرقدس

این خبر را به اشتراک بگذارید