• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 26 آذر 1398
کد مطلب : 90524
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NkxqK
+
-

روی خط انتخابات


حضور و غیبت عجیب جبهه پایداری

محمدرضا میرتاج الدینی، چهره سیاسی اصولگرا درباره حضور جبهه پایداری در شورای ائتلاف به خبرآنلاین گفت: جبهه پایداری به شورای ائتلاف دعوت شده‌ ولی هنوز به‌طور کامل هماهنگی به‌وجود نیامده است. جبهه پایداری یکی در مرکز است و یکی در استان‌ها؛ جبهه پایداری در استان‌ها در شورای ائتلاف حضور دارد پس ما با استان‌ها اختلافی نداریم، مثلا در استان آذربایجان‌شرقی افراد اصلی شورای ائتلاف از اعضای جبهه پایداری هستند اما در مرکز هنوز به آن توافق نهایی نرسیده‌اند.


واکنش به ادعای ازغدی

محمدجواد حق‌شناس، از چهره‌های اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران به سخنان رحیم‌ پورازغدی واکنش نشان داد و در توییتر خود با هشتگ‌های براندازی و تمامیت‌خواهی خطاب به رحیم پورازغدی نوشت: «هم‌اکنون شاهد «روی هم افتادگی» نگاه راهبردی ‎براندازان و تاکتیکی ‎تمامیت‌خواهان در رابطه با انتخابات هستیم و این دو جریان همسو چون دو لبه قیچی عمل می‌کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات شکل نگیرد و صندوق رأی بی‌اعتبار شود.» رحیم پورازغدی اخیرا طی اظهاراتی گفته بود: اگر جمهوری اسلامی را نمی‌خواهید باید انقلاب کنید و کشته دهید و شکنجه شوید.


گلایه حسین مظفر از ناطق نوری

فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به عدم‌حضور لاریجانی در انتخابات مجلس با تأکید بر اینکه او ظرفیت نیروسازی بالایی دارد گفت: به‌شدت منتقد کسانی هستم که می‌بُرند، کنار می‌کشند و حالت انزوا پیدا می‌کنند. این کار نه به صلاح خود این افراد و نه به صلاح کل کشور است. به گزارش اعتمادآنلاین، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عدم‌حضور ناطق نوری در عرصه سیاسی گفت: افرادی که جزو استوانه‌های انقلاب بوده‌اند، هرگز نباید مأیوس شوند و ببُرند. باید با همه وجود زمینه‌ها را برای خدمتگزاری بیشتر و حضور فعال هموار کنند. 


4مؤلفه پایداری‌ها برای تعیین نامزدها

سیدمیرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: این جبهه با رویکرد دینی و استفاده از فرمایش‌های حضرت امام(ره) و مقام معظّم رهبری، در 4مولفه کلان شامل تدین، تخصص، مردمی بودن و انقلابی بودن، شاخص‌های انتخاب افراد برای این دوره از انتخابات مجلس را تدوین و ارائه کرده است تا افرادی که به مردم برای انتخابات عرضه می‌شوند به‌معنای واقعی در تراز گفتمان انقلاب اسلامی باشند. موسوی هرگونه همکاری و سیاست‌ورزی نیروهای انقلاب خارج از این معیارها را محکوم به شکست و بی‌نتیجه دانست./ایرنا

 

این خبر را به اشتراک بگذارید