• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 26 آذر 1398
کد مطلب : 90514
+
-

با مردم

با مردم

   قطع قرارداد بیمه سلامت به چه معناست؟
قطع ناگهانی قرارداد بیمه سلامت با درمانگاه‌های سطح شهر عملا تحول سلامت را به نابودی کشانده است. با این حساب دیگر نمی‌توان حتی روی مراکز طرف قرارداد این بیمه حساب کرد. آیا زیرساخت‌های این کار فراهم بوده که اقدام به فسخ قرارداد با درمانگاه‌های شهر تهران کرده‌اند.
حیدر از تهران

   بوی تعفن فاضلاب در حاشیه خلیج‌فارس
بوی تعفن فاضلاب شهری از گوشه و کنار ساحل خلیج‌فارس به مشام می‌رسد. مردم استان‌های حاشیه خلیج‌فارس توقع دارند مسئولان جلوی ورود این حجم از فاضلاب را به خلیج نیلگون فارس بگیرند.
زرگر از بندرعباس

    افزایش کرایه به بهانه تهرانی‌بودن
کرایه تاکسی‌ها و خطی‌های فلکه پنجم فردیس به سمت مارلیک از  2500به 3000تومان رسیده، ولی تاکسی‌های فلکه پنجم فردیس تا میدان کرج (که چندین برابر آن مسیر در مارلیک است) هم 3000تومان است. رانندگان مارلیکی می‌گویند ما در استان تهران هستیم و کرایه گران شده ولی در استان البرز گران نشده است. اتوبوس‌های ملارد و مارلیک هم تا متروی کرج 1500 تومان می‌گیرند ولی از فردیس تا میدان شاه‌عباسی که چند برابر آن مسیر است 600تومان کرایه‌اش می‌شود. آیا کرج از قواعد ایران مستثنی است؟آیا ملارد و مارلیک چون جزو تهران هستند فوری باید ادای پایتخت را در بیاورند؟
سودابه رضایی از فردیس

    نحوه برخورد دستگاه قضایی با مردم در دهاقان بررسی شود
از اینکه رئیس دستگاه قضا جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی استان اصفهان به این استان سفر کرده‌اند بسیار خوشحالیم و امیدواریم در حاشیه سفر آقای رئیسی، هیأتی به شهرستان دهاقان شهرضای اصفهان و دادسرای عمومی و انقلاب این شهر اعزام و نحوه برخورد با مردم و روند رسیدگی پرونده‌ها و مشکلات بررسی شود.
سیدعلی‌اکبر هاشمی از دهاقان شهرضای اصفهان

   چرا پل بهداری خرم‌آباد تخریب شد
شهرداری خرم‌آباد بدون توجه به تاریخی بودن پل بهداری آن را در 2 مرحله تخریب کرد تا به جای آن پل فلزی بسازد. هرچند که محموله‌های سیلاب فروردین 98 پشت پل تلنبار شده بود اما واقعا راه و بهانه دیگری برای تخریب پل نبود؟
دلاوری از خرم‌آباد

    ینگی امام، خروجی به جاده قزوین ندارد
به‌دنبال برگزاری جلسات مکرر در شورای شهر و دهیاری‌ها بالاخره دستور ساخت مسیر ورود و خروج به ینگی امام صادر و پروژه انجام شد، اما تاکنون که سال‌ها از افتتاح این پروژه گذشته، هیچ فکری بابت خروجی این منطقه به قزوین نشده است. به‌زودی نیز با راه‌اندازی مترو در هشتگرد و با توجه به گرانی بنزین و افزایش استفاده از مترو بی‌شک وجود یک خروجی به قزوین بیشتر حس می‌شود. اکنون نیز استفاده از این مسیر اغلب باعث حوادث ناگوار می‌شود.
بهنام حیدری از ینگی امام ساوجبلاغ

   مسئولان به فکر آلودگی هوا باشند
از مسئولان ارشد تقاضا داریم به جای بازی‌های سیاسی و جناحی در آستانه انتخابات به وظایف خود عمل کنند تا دین مردم به گردنشان نماند. آلودگی هوا بسیاری از جمعیت کشور را متأثر کرده است.
شهرام از تهران

    بی‌ثباتی قیمت در تره‌بار تهران و کرج
در میادین میوه و تره‌بار هر حجره‌ای یک قیمت دارد و میوه‌های مشابه در چند غرفه چند قیمت. بازرسی و جریمه کردن‌های دوره‌ای هم بی‌فایده است و کافیست مأموران تعزیرات روزانه در میادین میوه و تره‌بار حاضر شوند. کرج از تهران بدتر، ‌تهران هم از کرج بدتر!
امینی از کرج

   کد امنیتی کمک معیشت خانواده ما ارسال نشد
برای هزینه معیشتی در سایت ثبت‌نام کد ملی وارد کردم ولی کد رهگیری و امنیتی نیامده که بتوانم وارد سایت شوم. تکلیف امثال من چیست؟
فرهودی ار تهران

   با یک میلیون و 700هزار تومان چه کنم؟
با 4سر عائله بعد از 30سال خدمت و گذشت 5سال از بازنشستگی دریافتی من به یک میلیون و 700هزار تومان رسیده است. آیا مسئولان می‌توانند با این رقم شکم 4 نفر را سیر کنند؟
رضایت از تهران 

قدردانی
قدردانی از شرکت راه‌آهن تهران 
برای راه‌اندازی قطار پرند و حومه از مسئولان راه‌آهن جمهوری اسلامی سپاسگزاریم. از زمان راه‌اندازی این خط من برای رفتن به محل کارم از پرند به تهران ماشین شخصی نمی‌برم و از قطار استفاده می‌کنم.
کامران از پرند

پاسخ مسوولان
برای آسفالت‌ریزی آدرس دقیق معبر را بدهید
روابط عمومی شهرداری منطقه 15 تهران به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان آسفالت نامناسب شهرک افسریه و محمودیه در ستون با مردم تاریخ 7آذر پاسخ داده است: «خیابان‌ها و معابر نواحی 5 و 6 از سال 95تاکنون به مساحت 11604مترمربع و به میزان 17187تن آسفالت‌ریزی شده است. با توجه به اینکه اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح منطقه بنا بر نیازسنجی کارشناسی انجام می‌شود، درصورتی که شهروندان محترم معبر خاصی را مدنظر دارند با اداره روابط عمومی منطقه تماس بگیرند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید