• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 25 آذر 1398
کد مطلب : 90413
+
-

با مردم

با مردم












مسئولان، درد مردم را پیگیری کنند
 اینکه فقط شنونده درد مردم باشند و با برخی حرکات نمایشی و طرفداری از سلبریتی‌ها یا ورزشکاران ادای حمایت از مردم را درآورند مشکلی حل نمی‌شود. همه مردم تحت فشار اقتصادی قرار گرفته‌اند و توقع دارند مشکلاتشان شنیده و برطرف شود.
فرهاد فهیمی‌جو از تهران

مشکل، کمبود نیست، توزیع دارو است
در خبرها مدام اعلام می‌کنند که کمبود دارویی نداریم، شاید کمبود نداشته باشیم اما بی‌شک در توزیع دارو طی 2 دهه گذشته همواره مشکل داشته‌ایم.
 یک داروساز

سربازی، مطابق دغدغه‌های جوانان امروز طراحی شود
 قانون سربازی متناسب با دغدغه‌های امروز جوانان نیست. از  کارشناسان تقاضا داریم قانونی را جایگزین کنند که جوانان پذیرای آن باشند نه اینکه روزبه‌روز به تعداد غایبان اضافه شود و دست آخر هم با بخشش غیبت و پرداخت پول موضوع حل شود. 
بقایی از تهران

دادزنی در فروشگاه‌های بزرگ درست نیست
در فروشگاه‌های بزرگ و بنام و برخی هایپرمارکت‌ها، فروشندگان داد می‌زنند و بازار گرمی می‌کنند؛ درصورتی که این کار درست نیست و باعث خرید بیهوده یا انتظار توسط خانواده‌ها و فرزندان می‌شود.
موسوی از شهرقدس

خرید کتاب‌های فنی و حرفه‌ای بدون معرفی‌نامه میسر شود
لطفا مسئولان آموزش و پرورش اجازه دهند که خرید کتاب‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیاز به معرفی‌نامه نداشته باشد تا دسترسی به علم آسان‌تر شود.
رحمتی از زنجان 

اشغال حریم پیاده‌رو در بلوار کشاورز
در ابتدای بلوار کشاورز ابتدای میدان ولیعصر 3 مغازه شیرمال‌فروشی و آبمیوه‌گیری و موادغذایی فروشی وجود دارد که تا وسط محل عبور پیاده بساطشان را گسترش داده و مسیر آمد و شد را باریک کرده‌اند. از شهرداری منطقه 6تقاضای رسیدگی داریم.
طلوعی از میدان ولیعصر

اسامی اصیل و مناسب را گسترش دهیم
در سال‌های اخیر برخی اسامی نوزادان عجیب و غریب و نامأنوس است. از مسئولان فرهنگی توقع می‌رود برای جلوگیری از نشر برخی اسامی اقدامی کنند و تسهیلات و تشویق ویژه برای انتخاب‌کنندگان اسامی مناسب در نظر بگیرند.
پیمان پاکزاد از اردبیل

بهزیستی پاسخگوی افراد تحت حمایتش نیست
تحت پوشش بهزیستی هستم. نزدیک به یک سال است که گواهی هزینه دانشگاه را داده‌ام اما خبری از پرداخت بهزیستی نیست. اکنون هزینه ترم بعد و ایاب و ذهاب را هم ارائه کرده‌ام اما پرداخت نمی‌شود؛ حتی 153هزار تومان ایاب و ذهاب. این همه حرف که می‌گویند حق و حقوق معلولان را ضایع نمی‌کنیم و پرداخت‌ها و حمایت‌ها به موقع است، چیست؟
 مددجوی دانشجو از تهران

خسارت درمان و بیمه تکمیلی جانبازان پرداخت نمی‌شود
از یکسال قبل پرداخت خسارت درمان و بیمه تکمیلی جانبازان و خانواده‌های شهدا معطل مانده و هیچ‌کس نیز پاسخگو نیست. تکلیف جانبازان درمانده در بیماری و هزینه‌ها چیست؟
جانباز سرایی از کرج

زمان بهره‌برداری از متروی واوان اطلاع‌رسانی شود
با تشکر از پاسخگویی مترو به انتقادات و پیشنهادهای همشهریان. از مسئولان این نهاد تقاضا می‌کنیم زمان بهره‌برداری از متروی واوان را اطلاع‌رسانی کنند.
محمدحسین رمضانی‌آلاشتی از تهران

چرا خودروسازها همه‌‌چیز را به آینده موکول می‌کنند
مدیران کارخانجات خودروسازی و پالایشگاه‌های نفتی دائما وعده و وعید می‌دهند که در آینده دور، خودروها و سوخت‌ها استاندارد و بی‌نقص خواهند شد. اول اینکه مگر مردم امروزی حق بهره‌مندی از امکانات سالم و مفید را ندارند و دوم اینکه این موکول کردن‌ها به آینده چه توجیه و استدلالی دارد و چه سندی برای امیدواری قطعی به آینده هست؟
عبدالمجیدی از اراک

چرا ایستگاه اقدسیه در خط ۳ مترو افتتاح نمی‌شود؟
تا به حال بارها زمان افتتاح ایستگاه اقدسیه در خط 3 از طرف مسئولان اعلام شده، ولی خلف‌وعده شده است! این ایستگاه تنها ایستگاه باقیمانده خط ۳ متروست که افتتاح آن تأثیر زیادی در کاهش ترافیک منطقه دارد.
فریدنی از تهران 

در مورد کمک‌معیشتی اطلاع‌رسانی شفاف شود
اینکه کمک‌معیشتی دقیقا به چه کسانی تعلق گرفته و ‌آیا امکان دارد در دور جدید به افراد دیگری هم تعلق بگیرد و چرا برخی نیازمندان مشمول طرح نشده‌اند و سؤالاتی از این دست، موضوعاتی است که توقع داریم مسئولان درخصوص آن با زبان ساده اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی‌ کنند.
تقی‌پور از آستانه‌اشرفیه

بازدیدکنندگان کم‌شمار در نمایشگاه شهر آفتاب
نمایشگاه پسماند که در شهر آفتاب برگزار شده بود به‌دلیل دوری مسافت محل نمایشگاه از شهر با تعداد‌ کم‌شمار بازدید‌کننده مواجه‌شد. واقعا چرا مسئولان، وقت و هزینه‌های شهر را برای ساخت جایی چون شهر آفتاب هدر داده‌اند؟
حیدر از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید