• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 25 آذر 1398
کد مطلب : 90407
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pYgA1
+
-

پدر و پسر؛ مظنونان سرقت گوشی موبایل مأمور پلیس

پدر و پسر؛ مظنونان سرقت گوشی موبایل مأمور پلیس


تحقیقات پلیس در پرونده ناپدیدشدن موبایل یکی از سرکلانتری‌های تهران به بازداشت پدر و پسری منجر شد.
به گزارش همشهری، 25آبان‌ماه امسال در جریان ناآرامی‌های اخیر گوشی موبایل یکی از سرکلانتری‌های تهران ناپدید شد. آنطور که مأمور پلیس می‌گفت، وی پس از پایان خدمت متوجه ناپدید شدن موبایل گران‌قیمتش شده بود و نمی‌دانست آیا سهل‌انگاری خودش باعث گم‌شدن گوشی شده یا به دام سارقان فرصت‌طلب گرفتار شده است. یعنی سارق یا سارقان بی‌آنکه مأمور پلیس متوجه شود گوشی‌اش را سرقت کرده بودند. با این حال پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و پیش روی قاضی میثم حسین پور، دادیار دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت. با دستور قاضی، گروهی از مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده شدند تا با انجام ردیابی‌ها راز ناپدید شدن گوشی موبایل مأمور پلیس را فاش کنند.

سرنخ
تحقیقات حکایت از این داشت که سیم‌کارتی داخل گوشی موبایل آقای پلیس گذاشته شده است. موبایل مدتی روشن و بعد خاموش شد. با این سرنخ مأموران به پدر و پسری رسیدند و دستور بازداشت آنها صادر شد. وقتی مأموران پا در خانه این پدر و پسر گذاشتند در آنجا گوشی موبایل مأمور پلیس به همراه 21موبایل مسروقه دیگر و تعدادی ساچمه و فشنگ کشف کردند. این پدر و پسر بازداشت شدند و برای انجام تحقیقات به دادسرای ویژه سرقت انتقال یافتند. پسر درخصوص موبایل آقای پلیس که در خانه‌اش کشف شده بود چنین گفت: چند وقت قبل در جریان نا آرامی‌های اخیر برادر 12ساله‌ام به خیابان رفت و وقتی برگشت گفت گوشی موبایل به همراه تعدادی ساچمه و فشنگ در خیابان پیدا کرده و آن را با خود به خانه آورده است. من هم گوشی را به مادرم هدیه دادم اما کمی بعد از او گرفتم. چون صفحه گوشی‌ام خراب شده بود صفحه آن را برداشتم و روی گوشی خودم گذاشتم. اصلا فکرش را نمی‌کردم که این ماجرا دردسرساز شود. در ادامه پدر تحت بازجویی قرار گرفت که او درخصوص کشف 21گوشی موبایل مسروقه در خانه‌اش چنین گفت: از سرقتی بودن گوشی‌ها بی‌اطلاع بودم. من تعمیرکار خودرو هستم و   صافکاری و نقاشی هم می‌کنم. چند روز پیش فردی نزد من آمد تا کارهای صافکاری ماشین تصادفی‌اش را انجام دهم. او در مغازه موبایل فروشی کار می‌کرد و می‌گفت به جای اجرت تعمیر و صافکاری اتومبیلش، گوشی موبایل به من می‌دهد. او به من اطمینان داد که می‌توانم به راحتی موبایل‌ها را بفروشم و من هم از همه جا بی‌خبر گوشی‌ها را به جای پول تعمیر ماشینش از او گرفتم. اصلا فکرش را نمی‌کردم که کارم به اینجا کشیده شود.
ادعای عجیب این پدر و پسر باعث شد که دادیار پرونده دستوربازداشت آنها را صادر کند. این دو نفر برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. تحقیقات از آنها برای روشن شدن حقایق ماجرا ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید