• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 17 اسفند 1396
کد مطلب : 9041
+
-

برگزیدگان نخستین جایزه افشین یداللهی

برگزیدگان نخستین جایزه افشین یداللهی

مراسم اعطای جوایز نخستین جایزه ترانه افشین یداللهی به همت خانه ترانه و مؤسسه انتشارات نگاه سه‌شنبه 15اسفندماه در ایوان شمس برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های سه‌گانه این جایزه معرفی شدند.
به گزارش همشهری، نخستین جایزه افشین یداللهی در 3بخش یک خاطره از فردا (ویژه ترانه‌سرایان جوان)، یک خاطره از امروز (ویژه کارهای اجرا شده در سال‌جاری) و یک خاطره از دیروز (تجلیل از پیشکسوتان ترانه‌سرایی) برگزار شد.
در بخش «یک خاطره از فردا» علی محمودی، کاوه نصیری، مسعود نظرخواه به‌عنوان برگزیدگان بخش ترانه‌های عاشقانه و امید روزبه، الهام صادقی و علی ادریس‌زاده به‌عنوان برگزیدگان بخش ترانه‌های اجتماعی انتخاب شدند. رشید کاکاوند، حسین غیاثی، ابراهیم اسماعیلی، محمدعلی بهمنی و حمیدرضا صمدی داوری آثار ترانه‌سرایان جوان را به‌عهده داشتند. یغما گلرویی به‌عنوان بهترین ترانه تیتراژ برای فیلم «قاتل اهلی»، رستاک حلاج به‌عنوان بهترین ترانه‌ساز، علیرضا عصار به‌عنوان بهترین خواننده، افشین مقدم به‌عنوان بهترین ترانه سال و مونا برزویی به‌عنوان بهترین ترانه‌سرا برگزیدگان بخش یک خاطره از امروز بودند. حمیدرضا صمدی، بابک چمن‌آرا، بهروز صفاریان، فردین خلعتبری و محمدعلی بهمنی آثار این بخش را داوری کردند.
در انتهای مراسم و در بخش سوم جوایز مربوط به «یک خاطره از دیروز» هم از محمدعلی شیرازی، اکبر آزاد و سعید دبیری به‌عنوان ترانه‌سرایان پیشکسوت تقدیر به عمل آمد.

این خبر را به اشتراک بگذارید