• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 آذر 1398
کد مطلب : 90192
+
-

خرید مبلمان و سرویس چوب

  خرید سرویس چوب با قیمت و کیفیت مناسب یکی از دغدغه‌های افرادی است که خواستار به‌روز‌کردن اینگونه وسایل منزل یا محیط کار خود هستند. همچنین برخی افراد که به‌تازگی استفاده از این وسایل را در دستور کار قرار داده یا نوعروسان و تازه‌دامادها از مشتریان اینگونه لوازم خانگی هستند که وسواس خاصی برای خرید آن دارند.
   توجه داشته باشید که هر سرویس چوب شامل 2قسمت اصلی مبلمان و سرویس خواب است و علاوه بر آن وسایلی مانند میز تلویزیون، جاکفشی، بوفه، میز ناهارخوری، کنسول، میز جلومبلی و عسلی و... نیز متناسب با بودجه خانوار به این فهرست افزوده می‌شود.
  برای خرید مبلمان 3گزینه مبل استیل، مبل کلاسیک یا مبل راحتی پیش روی مشتریان است که با توجه به بودجه و تناسب با فضای محیط کار یا منزل، خرید آن در دستور کار مشتریان قرار می‌گیرد. اگر به جنبه زیبایی ظاهری و شیک‌بودن اهمیت می‌دهید خرید مبل‌های کلاسیک و استیل گزینه بهتری است، اما توجه داشته باشید که خرید مبل استیل فضای بیشتری از خانه را اشغال می‌کند و جابه‌جایی آن برای مستأجران و آپارتمان‌های چندین طبقه نیز دشوار است.
   برای خرید سرویس خواب نیز 2گزینه سرویس خواب مدرن و سرویس خواب کلاسیک، پیش روی شما قرار دارد که می‌توانید با توجه به فضای اتاق خواب، بودجه مدنظر و کیفیت و زیبایی نسبت به خرید آن اقدام کنید. در خرید سرویس ‌خواب حتما به‌ اندازه آن دقت کنید، چراکه زیباترین تختخواب‌ها نیز اگر در اتاق‌خواب شما جا نشوند، به کارتان نمی‌آیند.
  توجه داشته باشید که جنس چوب اکثر سرویس خواب‌های موجود در بازار ایران ‌ ام‌دی‌اف است که از قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر انواع برخوردار است، اما سرویس‌ خواب‌هایی با بهترین مواد از چوب‌های راش یا گردو نیز در بازار موجود است که طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به نوع ام‌دی‌اف دارد. بهتر است سرویس خواب با جنس چوب ام‌دی‌اف و رو کش چوب بلوط خریداری کنید که علاوه بر قیمت مناسب، زیبایی بیشتری دارد.
   از نظر رنگ نیز این روزها، رنگ‌های سفید استخوانی و سفید صدفی ساده یا انواعی که با پتینه قهوه‌ای‌رنگ (نسکافه‌ای) سایه‌روشن‌شده، مشتری بیشتری دارند، چراکه امکان «ست» کردن آنها با سایر وسایل بیشتر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید