• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 آذر 1398
کد مطلب : 90191
+
-

بورس پمپ‌آب، سعدی‌جنوبی

 اگر برای تامین سیستم آبرسانی و گرمایش و سرمایش منزل، محیط کار، باغچه یا ویلای شخصی خود نیازمند خرید انواع پمپ‌های آب، تجهیزات آبرسانی، موتورها یا توربین‌های صنعتی با کارکرد و قیمت مناسب هستید باید کمی وقت بگذارید و راهی بورس بازار این اقلام واقع در خیابان سعدی‌جنوبی شوید.
 توجه داشته باشید که خیابان سعدی از شمال به خیابان انقلاب و از جنوب به خیابان امیرکبیر محدود می‌شود و برای خرید انواع پمپ‌آب می‌توانید با رفتن به خیابان سعدی‌جنوبی، بعد از تقاطع جمهوری، پمپ‌ها، موتورها یا توربین‌های مورد نیازتان را خریداری کنید.
   در این راسته بازار، انواع پمپ‌های آب و تجهیزات آبرسانی به همراه وسایل مرتبط و توربین‌ها و موتور‌های دارای قدرت و قیمت متفاوت با سهم غالب محصولات ایرانی از بازار، عرضه می‌شود. از محصولات پمپ‌‌آب برندهای آبیاران، پمپیران، سولار پمپ گرفته تا پمپ‌های لورا، پنتاکس، اینترپمپ، سائر و...، به همراه برخی دیگر از برندهای خارجی در بورس سعدی‌جنوبی عرضه می‌شود.
   اغلب محصولات عرضه‌شده در این راسته بازار دارای گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش است، پس هنگام خرید اینگونه اقلام، علاوه بر مقایسه قیمت‌ها در چند فروشگاه مختلف سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که گارانتی و خدمات مناسبی داشته باشند.
   اگر از نظر زمانی محدودیتی برای رفت‌وآمد و خرید از این راسته بازار ندارید، بهتر است صبح‌ها برای خرید محصولات مورد نیازتان به بورس پمپ‌ آب سعدی‌جنوبی مراجعه کنید، چراکه این راسته بازار بعد ازظهرها، هم شلوغ‌تر است و هم ترافیک بیشتری دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید