• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 23 آذر 1398
کد مطلب : 90176
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/YE6Dn
+
-

سیدجلال حسینی: مشکلات ما  صد برابر استقلال است

اشک‌های هواداران پرسپولیس راکسی ندید



حمیدرضا علیپور| کاپیتان پرسپولیس بعد از حضور در 2دیدار نفت آبادان و ذوب‌آهن در ترکیب سرخپوشان، مقابل گل‌گهر روی نیمکت نشست. سیدجلال در دقایقی از بازی که تماشاگران شروع به شعار علیه قلعه‌نویی کرده بودند از جای خودش بلند شد و اجازه نداد این شعارها ادامه پیدا کند. با حسینی درخصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت‌وگو کردیم.

   برد مهمی را به‌دست آوردید.
واقعا بازی سختی بود و با حمایت هواداران توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. فاصله دیدارها نزدیک است و خستگی در تن بازیکنان وجود دارد. سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. رقابت بعدی‌مان هم مقابل سایپاست که قطعا سنگین‌تر خواهد بود.
   نظرت در مورد گروهی که پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند چیست؟
گروه خیلی سختی است. برای همه تیم‌های ایرانی بازی کردن در غرب آسیا واقعا سخت شده و امیدوارم همه نمایندگان ایران در بازی‌های خود بتوانند موفق باشند. ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که در کشورهای خود مدعی قهرمانی هستند؛ به‌خصوص الدوحیل که قطعا سخت‌ترین حریف تیم ما خواهد بود.
  بعد از شعار هواداران پرسپولیس علیه قلعه‌نویی، از آنها خواستی به این کار ادامه ندهند.
قلعه‌نویی مربی بزرگی است و احترامش بر همه واجب است.
  پرسپولیس با این روند به‌نظرت می‌تواند برای چهارمین‌بار قهرمان شود؟
هنوز برای گفتن این مسئله خیلی زود است و قهرمانی در این فصل خیلی سخت‌تر از 3سال قبل است، ما باید در همه بازی‌ها باهوش عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
  شرایط مالی تیم هم‌اکنون به چه صورت است؟ به‌نظر می‌رسد پرسپولیس هم مانند استقلال کم مشکل ندارد.
اتفاقا مشکلات ماصدبرابر استقلال است اما حرفی نمی‌زنیم. شما به من بگویید تا به حال در پرسپولیس چه‌کسی پول گرفته است؟ برانکو یا کالدرون یا بشار؟ هیچ‌کسی پولی نگرفته است. برای من جالب این است که حالا آقای ناظمی می‌آید صحبت می‌کند، چرا برای ما نیامد صحبت کند؟ شاید اشک‌های هواداران ما را کسی ندید.

این خبر را به اشتراک بگذارید