• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 21 آذر 1398
کد مطلب : 90139
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/686Al
+
-

کوتاه از حادثه

  مالک تالار عروسی سقز دستگیر شد
6روز پس از حادثه مرگبار در تالار عروسی مانگه‌شو سقز که در جریان آن 11مهمان عروسی جان خود را از دست دادند سرانجام مالک این تالار دستگیر شد. شامگاه 14آذرماه امسال نشت گاز ال‌پی‌جی در تالار مانگه‌شو سقز که از آن برای روشن کردن بخاری استفاده شده بود موجب انفجاری مهیب شد. انفجاری که هرچند در لحظه اول به هیچ‌کس آسیبی نرساند، اما باعث ترس و وحشت مهمانانی که در طبقه دوم بودند شد. در زمان انفجار قریب به 500مهمان در آنجا حضور داشتند که همگی به یکباره تصمیم گرفتند از تالار خارج شوند و همین موضوع باعث ازدحام مقابل در خروج شد. در این شرایط بود که تعداد زیادی زن و کودک زیر دست و پا ماندند و در نهایت 11نفر شامل: 5کودک، 5زن و یک مرد جان خود را از دست دادند و ده‌ها نفر مصدوم شدند. روز گذشته با گذشت 6روز از این حادثه هولناک، دادستان سقز از دستگیری مالک تالار عروسی خبر داد. علیرضا رضاپور، به میزان گفت:  دستور بازداشت مالک تالار عروسی صادر شده بود که او سرانجام دستگیر شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

  مرگ 2نفر در ریزش کوه
ریزش سنگ در جاده کوهستانی در حال ساخت در خلخال جان 2نفر را گرفت. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در حوالی آبگرم تیل در جاده خلخال کلور درام یک پیکان وانت با 2سرنشین جوان و میانسال در حال تردد بود که ناگهان تخته‌‌سنگ‌هایی از کوه ریزش کرده و روی این خودرو فروریختند. به‌دنبال این حادثه هر دو سرنشین خودرو جراحات شدیدی دیدند و جانشان را از دست دادند. این 2شهروند اهل روستاهای خلخال به شغل فروشندگی سیار مشغول بودند و آن روز نیز در حال رفتن به یکی از روستاها برای فروش کالا بودند که این حادثه برایشان رخ داد. به‌دنبال این حادثه با تلاش و حضور نیروهای شرکت راهسازی جهاد نصر زنجان و جمعیت هلال‌احمر خلخال و اورژانس و نیروی انتظامی، پس از 4ساعت تلاش پیکر بی‌جان جوان 25ساله و مرد 45ساله از بین لاشه‌های پیکان وانت بیرون کشیده شد.

  مرد صراف، سردسته باند پولشویی 
با تلاش مأموران اطلاعات سپاه عاشورا اعضای یک باند بزرگ پولشویی که اقدام به دریافت ارز به بهانه واردات کالا می‌‌کردند در آذربایجان شرقی دستگیر شدند. به‌گزارش فارس،  مأموران اطلاعات سپاه عاشورا موفق به شناسایی شرکت‌هایی صوری شدند که با اخذ وکالت از سایر شرکت‌ها، مبادرت به دریافت ارز دولتی با هدف واردات صوری کاغذ و... می‌کردند. متهم اصلی پرونده با تاسیس صرافی در پایتخت پس از دریافت ارز دولتی به‌نام شرکت‌های صوری، از طریق صرافی خود اقدام به خارج کردن این ارزها از کشور با شراکت یکی از اتباع کشور ترکیه می‌کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید