• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 20 آذر 1398
کد مطلب : 90032
+
-

با مردم

با مردم










چرا برای رمز یکبار مصرف باید پیام‌رسان خاصی نصب کنیم؟
هر روز پیام می‌آید که زودتر رمز یکبار مصرف خودتان را فعال کنید اما وقتی به سایت مثلا بانک ملی مراجعه می‌کنیم، نرم‌افزاری را معرفی می‌کند که نصب آن مستلزم نصب یکی از پیام‌رسان‌های فارسی است و در غیراین صورت رمز یکبار مصرف برایتان فعال نمی‌شود.
هدایتخواه از تهران

   بازار خودروی کیانمهر بدون کمترین امکانات
بازار خودروی کیانمهر با وجود استقبال گسترده و شلوغی همیشگی به‌خصوص در روزهای جمعه از کمترین امکانات رفاهی بی‌بهره است. در این بازار از آب آشامیدنی، آسفالت، دیوارکشی، روشنایی، عابربانک، تعمیرات، دوربین‌های مداربسته و بسیاری امکانات دیگر خبری نیست و همه اینها باعث به خطر افتادن امنیت بیش از 200نفر کسبه این بازار جنب زندان قزل‌حصار شده است.
عمران محمدی به نمایندگی از کسبه 

  خطرات گازسوز کردن خودروها جدی گرفته نمی‌شود
با افزایش قیمت بنزین، بسیاری از مردم خودروهای خود را LPG‌سوز کردند؛ یعنی کپسول گاز مایع که سوختگیری با این روش غیرعقلانی، کاری غیرمجاز و بسیار خطرناک است و این بمب‌های متحرک، سلامت و امنیت شهروندان دیگر را هم به خطر می‌اندازد! 
اکبری از زنجان 

   کسی پاسخگوی تاریکی تونل نیایش نیست
قطعی سیستم روشنایی تونل نیایش حد فاصل بزرگراه صدر تا ابتدای بزرگراه کردستان مدت زیادی است رخ داده و هنوز حل نشده است.
خلفی از تهران 

  کوت عبدالله را دریابید
طغیان فاضلاب در خیابان‌های شهر کوت عبدالله خوزستان زندگی مردم را بر هم زده است. جدای اینکه همه‌جا دچار آبگرفتگی شده بوی تعفن، کل منطقه را برداشته و نفس کشیدن سخت شده است. چرا نباید برنامه‌ریزی درستی برای بهره‌برداری از آب‌های روان و سطحی وجود داشته باشد که اینگونه باعث طغیان فاضلاب‌ها و آبراه‌ها نشود؟
آل‌داوود از کوت عبدالله

   پنجشنبه‌ها دانش‌آموزان ابتدایی به مدرسه بروند
با توجه به تعطیلی‌های مکرر و کمبود معلم در برخی نقاط، برنامه‌ای بریزند که دانش‌آموزان ابتدایی روزهای پنجشنبه به کلاس بروند تا شاید جبران تعطیلات و عقب‌افتادگی آنها از سواد و تحصیل صورت‌گیرد.
موسوی از پیشوای ورامین

   آمار بیکاری جوانان نگران‌کننده است
آمارهای اعلام شده از شمار جوانان بیکار و ترک تحصیل کرده 14تا 25سال بسیار نگران‌کننده است و می‌تواند مشکلات بسیاری برای کشور رقم بزند. آینده مبهم برای افرادی در این سن بسیار دردسرساز است. مسئولان فکری بکنند.
عواملی از تهران 

  تکمیل محور نهاوند- نورآباد چه شد؟
سال‌هاست صحبت از راه‌اندازی محور نهاوند-نورآباد به طول ۴‌هزار‌و‌۲۰۰ متر برای تردد می‌شود اما هر مسئولی روی کار می‌آید، می‌گوید در دست احداث است. چه زمانی این محور قابل بهره‌برداری است؟ واقعا در غرب کشور مشکلات راه جدی است.
بهمن‌نیا از نورآباد

   موتورهای اسقاطی چرا به خیابان‌ها بازمی‌گردند
اسقاط موتورهای توقیفی یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هواست، اما متأسفانه دیده می‌شود که این موتورها دوباره قابلیت خریدن دارند و به خیابان‌ها برمی‌گردند و وارد چرخه آلایندگی می‌شوند. چرا مسئولان جلوی این کار را نمی‌گیرند.
مقتدایی از تهران 

  شکار پرندگان کمیاب چه معنایی دارد؟
 منطقه حفاظت‌شده آق داغ در شهرستان خلخال چند وقتی است که مورد تخلف شکارچیان غیرمجاز قرار می‌گیرد؛ درحالی‌که از عموم مردم و اهالی و مسافران انتظار می‌رود از شکار و زنده‌گیری حیوانات و پرندگانی که به شهرها و روستاها پناه می‌آورند، به‌شدت خودداری کنند.
مردانی از خلخال

این خبر را به اشتراک بگذارید