• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 19 آذر 1398
کد مطلب : 89911
+
-

بورس کتاب میدان انقلاب


   اگر اهل مطالعه کتاب با هر تخصص یا سلیقه‌ای هستید یا دانشجو و دانش‌آموز بوده و به‌دنبال کتاب‌های تخصصی خاصی هستید که در محل سکونت‌تان قادر به خرید آن نبوده‌اید، بهتر است سری به راسته بازار کتاب واقع در میدان انقلاب اسلامی، خیابان انقلاب بزنید.
   توجه داشته باشید که خیابان انقلاب بورس انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌هایی است که از ضلع جنوب‌شرقی میدان آغاز شده و تا تقاطع خیابان انقلاب و دانشگاه ادامه می‌یابد. برخی کتابفروشی‌ها نیز در خیابان‌های فرعی مانند ابوریحان، شهید نظر و... قرار دارند.
 می‌توان گفت همه انتشاراتی‌ها و مراکز پخش کتاب در این راسته بازار یک دفتر فروش دارند.
   در این راسته بازار همه نوع کتاب از کتاب‌های تخصصی و درسی گرفته تا انواع فیلم و سی‌دی کمک‌آموزشی و نسخه‌های کمیاب یافت می‌شود. تنوع کتابفروشی‌ها در این راسته بازار نیز زیاد است و از مغازه‌های شیک با دکوراسیون مناسب تا فروشندگانی که کتاب‌ها را روی هم تلنبار کرده‌ و پاساژ‌هایی که در مقابل آنها برخی افراد به تبلیغ کلامی مشغول هستند را شامل می‌شود.
   برای پیداکردن کتاب‌های کمیاب در این راسته بازار، مراجعه تا قبل از ظهر پیشنهاد می‌شود؛ چراکه هنوز فروشندگان به‌دلیل شلوغی و ازدحام مراجعه‌کنندگان خسته نشده و حال و حوصله راهنمایی شما را دارند.
   اگر خواستار خرید کتاب با بودجه محدود و حداقل هزینه هستید و نو و تمیزبودن کتاب‌ها اولویت دوم شماست، حتما سری به‌دست‌دوم‌فروشی‌های کتاب بزنید؛ چرا که در این مغازه‌ها که در فاصله کمی از میدان انقلاب واقع شده‌اند، می‌توانید اینگونه کتاب‌ها را با قیمت 70درصد کمتر از کتاب‌های نو خریداری کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید