• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 18 آذر 1398
کد مطلب : 89871
+
-

پروین:حالا ما زیباتر از استقلال بازی‌ می‌کنیم

پروین:حالا ما زیباتر از استقلال بازی‌ می‌کنیم

حمیدرضا علیپور| درست یک‌ماه و 12‌روز پیش‌بود که علی پروین از نمایش‌های درخشان استقلال استراماچونی تمجید کرد و در مصاحبه‌ای مدعی شد دوست دارد پرسپولیس هم مثل رقیب سنتی‌اش بازی کند. مصاحبه سلطان قرمز‌ها در آن مقطع بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت و حتی باعث ناراحتی برخی از پرسپولیسی‌ها شد. حالا بعد از چند برد نظر پروین درخصوص پرسپولیس کالدرون تا حد زیادی تغییر کرده است. پروین در حاشیه گردهمایی مفاخر و اسطوره‌های فوتبال ایران صحبت‌های جالبی را درخصوص آخرین وضعیت پرسپولیس و تیم ملی مطرح کرده که مروری بر آنها خواهیم داشت.
  از دیدن پرسپولیس کیف کردم
پرسپولیس شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و به‌نظرم کالدرون هم توانسته بالاخره نفرات تیمش را به‌درستی بشناسد. از دیدن بازی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن واقعا کیف کردم و به‌نظرم این تیم می‌تواند برای چهارمین بار قهرمان شود. به‌نظرم استقلال هم تیم خوبی دارد اما فوتبالی که پرسپولیس بازی کرد بسیار زیبا بود و حالا می‌توانم بگویم پرسپولیس از استقلال زیبا‌تر بازی می‌کند.
  مربی ایرانی برای تیم ملی
وضعیت تیم ملی را خودتان می‌بینید. 10بار گفتیم و الان هم حرف بزنیم، چه‌کسی گوش می‌دهد؟ من باشم همین الان مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب می‌کنم. مربیانی در این مملکت هستند که چیزی از مربیان خارجی کم ندارند. اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند، کسی را انتخاب کنند که یک سر و گردن از ایرانی‌ها بالاتر باشد. علی دایی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، پرویز مظلومی و حتی مهدی تارتار گزینه‌های خوبی هستند. تارتار یک ستاره در تیمش (نفت مسجدسلیمان) ندارد اما یک باخت هم در لیگ نداشته است. اگر جای مهدی تاج باشم فقط مربی ایرانی انتخاب می‌کنم. دو سه بار تماس گرفتم اما تاج جواب نداد.
   برانکو دودستگی می‌آورد
من می‌گویم نظرم گزینه ایرانی است، شما می‌گویید برانکو؟ اگر برانکو بیاید دو دستگی ایجاد می‌شود. همین الان یک عده می‌گویند برانکو نباشد، برخی می‌گویند باشد. از این حرف و سخن‌ها برای برانکو هست. اگر ایرانی باشد، از جنس خودمان است. 40میلیارد پول بدهیم که تیم ملی به جام جهانی برود یا به بحرین و عراق ببازد؟ من اگر مربی تیم ملی بودم، عراق را در کشورش شکست می‌دادم. در ایران هم با دو سه فوروارد بازی‌ کنیم عراق را می‌بریم!

این خبر را به اشتراک بگذارید