• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 18 آذر 1398
کد مطلب : 89858
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   تعیین تکلیف خانه‌های مرادآب
پس از تصویب طرح ساماندهی مرادآب، بخشی از خانه‌های این منطقه را تخریب کردند. این موضوع سبب شد بعضی از خانه‌ها هنگام بارندگی دچار آب‌گرفتگی شوند. ازسویی اجازه بازسازی هم به آن‌ها داده نمی‌شود. 
علی نوری از البرز

   بازنگری در ایستگا‌ه‌های تاکسی
تعداد تاکسی‌ها در ایستگاه‌های شهری ساری کم و نامتوازن است، به‌طوری‌که در برخی ایستگاه‌ها، ده‌ها تاکسی بیکار توقف کرده‌اند، اما در برخی ایستگاه‌های دیگر باید کلی منتظر بمانیم تا یک تاکسی به ایستگاه برسد. 
شفیعی از مازندران 

   ترافیک جمعه بازار برازجان
غرفه‌های جمعه بازار برازجان از 10سال پیش در محوطه کنار میدان کشاورز که در خروجی شهر به سمت اهرم واقع شده‌است، با رشد جمعیت و افزایش خودروهای شماره‌گذاری شده، دیگر گنجایش ندارد. این بازار عصرهای جمعه باعث ترافیک شدید و طولانی در مسیر می‌شود.
حسن پویا از بوشهر 

   نیاز به اداره میراث فرهنگی
شهرستان فنوج با داشتن پیشینه تاریخی و صنایع دستی جهانی، آنچنان که باید، مورد توجه نیست. مسئولان با ایجاد اداره میراث فرهنگی در این شهر ظرفیت‌های این حوزه را جدی بگیرند.
شهداد کردتمندانی از سیستان‌وبلوچستان 

   درخواست از مسئولان بیجار
به عنوان یک شهروند، از مسئولان شهرداری درخواست می‌کنم به نیازها و مشکلات مردم در زمینه ساماندهی آسفالت معابر، ماشین‌های بلندگودار وحیوانات ولگرد رسیدگی کنند.
یک شهروند از کردستان 

   بیماران کلیوی
هزینه درمان بیماران کلیوی بسیار بالاست و افراد بسیاری توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند و از درمان بازمی‌مانند. چه کسی قرار است این بیماران را یاری کند؟
قاسم جوادی از چهارمحال‌وبختیاری

   نبود پارکینگ در پارک کودک ایلام
پارک کودک در مرکز شهر ایلام قرار دارد، اما متاسفانه هیچ پارکینگی در نزدیکی آن نیست، چون این پارک بسیار شلوغ است، معمولا مراجعان خودروهای خود را در کوچه‌های اطراف پارک می‌کنند. از مسئولان شهرداری درخواست دارم برای این موضوع چاره‌ای بیندیشند.
رحیمی از ایلام
 

این خبر را به اشتراک بگذارید