• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 17 آذر 1398
کد مطلب : 89699
+
-

با مردم

با مردم










شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فعال شوند

اگر مسئولان به راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد و نواحی صنعتی و کارخانجات تعطیل شده در شهرهای مختلف توجه کنند و چرخ تولید بگردد همه مشکلات استان یکی بعد از دیگری حل می‌شود.
کلانی از یاسوج

پاسکاری سمن‌ها بین مسئولان و دستگاه‌های دولتی
 متأسفانه دستگاه‌ها و ادارات دولتی نه جواب نامه‌نگاری سمن‌ها را می‌دهند و نه مسئولان وقت ملاقاتی برای این سمن‌ها منظور می‌کنند، پس مؤسسات و سمن‌های غیردولتی چگونه باید در امور جامعه مشارکت کنند؟ چرا درب اتاق مدیران رده پایین و حتی معاونان هم روی ملاقات‌ها بسته است؟
سعید از تهران

طرح دانه‌پاشی برای پرندگان در خلخال ادامه یابد
دانه‌پاشی برای پرندگان در مناطق حفاظت شده آق داغ خلخال از مدتی قبل آغاز شده که باتوجه به برودت هوا و کولاک پاییزی از مسئولان توقع داریم این طرح را ادامه دهند و از مردم برای مشارکت در این طرح یاری بگیرند. همه ما در مقابل حفظ محیط‌زیست مسئولیم.
قره‌داغی از خلخال

چرا با 1.5 میلیون اجاره خانه مشمول کمک معیشتی نمی‌شوم
با 2میلیون و 80هزار تومان دریافتی، یک میلیون و 500هزار تومان اجاره می‌دهم، اما شامل کمک معیشتی نشده‌ام، درحالی‌که بیماری کلیه هم دارم و هیچ درآمد دیگری هم ندارم.
جواد از تهران

تراموای رشت چه شد؟
تراموای رشت هر سال در آستانه انتخابات علم می‌شود و بعد از آن فراموش می‌شود، این در حالی است که مسئولان مدام برای اجرای آن تأکید دارند، اما عده‌ای مخالفت می‌کنند. درحالی‌که تراموا با توجه به وضعیت آب و هوایی رشت می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد از مسئولان توقع داریم به وعده‌های خود عمل کنند.
حاج یوسفی از رشت

سطل زباله کوچه204 تهرانپارس را برگردانند
بیش از یک ماه از نبود سطل زباله سر کوچه204 تهرانپارس می‌گذرد. درحالی‌که این کوچه چندین واحد آپارتمان چند واحدی دارد و هرروز زباله به‌نحوی سر این کوچه انباشته می‌شود که حتی نمی‌توان از آنجا تردد کرد. بوی بد و منظره زشت آن به کنار. از مسئولان عاجزانه تقاضای رسیدگی داریم.
صافدل از تهرانپارس

قائمشهر مرکز دخترانه ویژه معلولان ندارد
درحالی‌که مرکزیت انجمن معلولان ذهنی کشور در قائمشهر است این شهر فاقد یک مرکز دخترانه برای نگهداری دختران معلول است. از طرفی به این انجمن کشوری بی‌توجهی می‌شود درحالی‌که می‌تواند بازویی توانا برای بهزیستی باشد.
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

پاسداشت زبان فارسی اختراع کلمات عجیب و غریب نیست
برخی واژگان که مسئولان به ‌منظور پاسداشت زبان فارسی جایگزین کلمات انگلیسی و دیگر زبان‌ها می‌کنند، بسیار بی‌مفهوم و غیرکاربردی هستند. مثلا چرا باید به جای آپاندیس، آویزه را پیشنهاد دهند. بودجه برگزاری چنین جلساتی را که در انتهایش چنین مصوبه‌ای بیرون می‌آید به محیط‌زیست و آموزش و پرورش بدهند.
یاسمی از تهران 

نیروگاه زباله‌سوز تبریز چه شد؟
درحالی‌که در گوشه و کنار تبریز مشکل دفن زباله پابرجاست و باعث آلودگی محیط‌های شهری و روستایی شده است، نیروگاه زباله‌سوز تبریز به‌نظر می‌رسد در حد حرف باقی مانده است. از مسئولان شهر تبریز تقاضای پاسخگویی داریم.
ضیایی از تبریز

30روز شد 3‌ماه و خبری از خودرو نیست
با قرض و وام با سود 18درصد و پول معلمی با زحمت بسیار 45میلیون تومان به‌حساب شرکت سازنده خودرو ریختم تا ظرف 30روز کاری یک دستگاه تیبا تحویل بگیرم که به جوان بیکارم که دیگر اعصابی برایش نمانده کمک کنم، اما اکنون 3‌ماه گذشته و خودرویی تحویل نشده درحالی‌که پول آن‌ را یکجا و پیش پرداخته‌ایم.
معلم بازنشسته از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید