• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 17 آذر 1398
کد مطلب : 89692
+
-

سارق سابقه دار با شلیک پلیس کشته شد

سارق سابقه دار که سوار بر خودروی پراید مسروقه بود، هنگام فرار با شلیک پلیس کشته شد.
به گزارش همشهری، ‌ساعت 16  پنجشنبه گذشته، مأموران کلانتری 137نصر هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های گیشا به راننده پرایدی که رفتارهای مرموزی داشت مشکوک شدند. به همین دلیل به استعلام شماره پلاک خودرو پرداختند و دریافتند که خودرو روز قبل یعنی چهارشنبه درحوالی میدان بهارستان سرقت شده است. 
از این‌رو مأموران به راننده دستور ایست دادند، اما او وقتی خود را در یک قدمی پلیس دید به جای توقف، سرعتش را بیشتر کرد تا فرار کند. عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و راننده پراید هنگام فرار به چند خودرو نیز آسیب رساند. 
یکی از مأموران پلیس چند تیر هوایی شلیک کرد با این حال راننده پراید حاضر به تسلیم نشد و به فرار خود ادامه داد. این‌بار مأمور پلیس خودرو را نشانه گرفت و چند گلوله دیگر شلیک کرد. باز هم متهم توقف نکرد و با حرکات مارپیچ به راه خود ادامه داد. وقتی او به میدان توحید رسید ناگهان کنترل خودرو را از دست داد و به سکوی بتنی برخورد کرد و همین  باعث توقف خودرو شد. مأموران وقتی برای دستگیری او وارد عمل شدند دریافتند که او تیر خورده و زخمی شده است. 
مرد مجروح به بیمارستان امام خمینی منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت اما تلاش پزشکان برای نجات او بی‌فایده بود و وی جانش را از دست داد. با مرگ او، ماجرای   به قاضی ولی مرادی بازپرس جنایی تهران گزارش شد و او دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی مردی 35ساله و سابقه‌دار بوده است. 
ظاهرا او خودروی پراید را سرقت کرده بود و سعی داشت از دست پلیس فرار کند اما در جریان این عملیات و تعقیب و گریز کشته شد.
 با دستور قاضی جنایی تهران تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید