• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 17 اسفند 1396
کد مطلب : 8968
+
-

حذف؛ پاسخ انتقاد از تیر‌ و‌کمان

مدیریت محمدعلی شجاعی در تیراندازی با کمان حواشی زیادی داشت و حالا که او به‌عنوان سرپرست، این فدراسیون را اداره می‌کند تا زمان انتخابات فرا برسد حواشی و مشکلات ادامه دارد. وضعیت به‌جایی رسیده که ورزشکاران و مربیان هم که قبلا سکوت را ترجیح می‌دادند، لب به اعتراض گشوده‌اند. انتقادها و اعتراض‌ها نیز بعد از برگزاری مجمع پرهزینه فدراسیون در اصفهان به اوج رسید و همچنان ادامه دارد. هزینه‌های عجیب‌و‌غریب در این مجمع باعث شد بسیاری از طلب‌کاران فدراسیون نیز برای دریافت مطالبات خود اقدام کنند که ورزشکاران نیز اعلام کرده‌اند از طریق رئیس جمهور به دنبال گرفتن حق خود هستند. در این میان راحله خیرالله‌زاده ورزی، مربی سابق تیم‌ملی تیراندازی با کمان ایران از این اتفاق‌ها به‌شدت گلایه کرد و گفت که چرا فدراسیونی که همیشه گفته پول ندارد 300‌میلیون تومان برای برگزاری مجمع عمومی هزینه می‌کند. این انتقادها باعث شده تا فدراسیون بلافاصله نامه پایان ماموریت او را به اداره کل استان تهران ارسال کند.
   منتقدان را حذف می‌کنند
در این چند سال ورزشکاران و اهالی تیراندازی با کمان مشکلات زیادی داشته و دارند اما همیشه سکوت کرده‌اند. ورزی گفته که برخی به ناحق از تیم‌ملی حذف می‌شدند و از طرف دیگر فدراسیون برای اعزام‌های بین‌المللی از ورزشکاران هزینه سفر می‌گرفته اما تاکنون ورزشکاری دراین‌باره صحبت نکرده‌است. ورزی می‌گوید؛ فدراسیون منتقدان را به سادگی حذف می‌کند. اتفاقی که برای او هم افتاده و بعد از نقدش از هزینه‌های مجمع فدراسیون ماموریت او را پایان داده ‌است. مربی سابق تیم‌ملی به همشهری ورزشی می‌گوید:«من کارمند اداره کل ورزش و جوانان و مامور به فدراسیون هستم. بعد از اینکه از کادرفنی استعفا دادم و کارگروه علمی را اداره می‌کردم اما بلافاصله بعد از انتقادم بدون هیچ تماسی با من، به ماموریتم پایان داده‌اند. متاسفانه فدراسیون زورگو و قلدر است و هرکاری که می‌خواهد را انجام می‌دهد. قانون را اجرا نمی‌کند هرکاری که دوست دارد را انجام می‌دهد. به همین دلیل هم خیلی از ورزشکاران حرفی نمی‌زنند تا مشکلی برایشان
ایجاد نشود.»
   باید حق ورزشکاران را بدهند
ورزی به عنوان مربی در تیم‌ملی تیراندازی با کمان فعالیت می‌کرد که به خواست خود از کادرفنی خارج شد اما هنوز مطالباتش را از فدراسیون نگرفته‌ و بعد از انتقادش به ماموریت او پایان داده‌اند. با این حال مربی‌‌سابق تیم‌ملی اعتقاد دارد که باید حق‌و‌حقوق ورزشکاران پرداخت شود.
او درباره این اتفاق‌ها توضیح می‌دهد:‌« فدراسیون همیشه به ما گفته پول ندارد و به محض اینکه نخستین پولی که به دستشان برسد، بدهی‌ها را پرداخت می‌کند اما به یک‌باره می‌بینیم برای مجمع عمومی 300‌میلیون تومان هزینه می‌کنند. جالب اینجاست که گفته‌اند فدراسیون بدهی ندارد اما دیدیم که چند ملی‌پوش از طرف ریاست جمهوری به دنبال گرفتن مطالبتشان هستند. اکنون نیز هنوز طلب‌های من و برخی مربیان دیگر پرداخت نشده‌است. با حذف کردن افراد نتیجه‌ای نمی‌گیرند و قطعا ماندگار نیستند و باید حق‌و‌حقوق ورزشکاران را بدهند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید