• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 13 آذر 1398
کد مطلب : 89443
+
-

با مردم

با مردم

  خروجی انتخاب رشت به‌عنوان شهر خلاق خوراک چیست؟
از زمانی که رشت به‌عنوان شهر خلاق خوراک انتخاب شده است، حتی یک فستیوال یا برنامه مرتبط با این موضوع در شهر برگزار نشده است؛ درحالی‌که در شهری مشابه در چین که همزمان با رشت به این عنوان انتخاب شده هر ساله 8 فستیوال برگزار می‌شود؛ یعنی تقریبا هر یک‌و‌ماه و نیم یک‌بار. چرا مسئولان از آنها الگو نمی‌گیرند.
عباس‌زاده از رشت 

   گرانفروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای 
یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالایی را که قیمت 11هزار تومان روی آن درج شده 13هزار تومان می‌فروخت، بعد از اعتراض من گفتند باید به کارخانه بازگردد. 2 روز بعد همان کالا درحالی‌که قیمت و تاریخ رویش پاک شده بود با همان قیمت 13هزار تومان در قفسه‌ها بود.
طاهره شدیدی از تهران 

   حکیم نزاری اندیشمند معرفی نشده
یکی از بزرگان خراسان‌جنوبی سعدالدین حکیم‌نزاری است؛ بزرگی که 10خاورشناس و بسیاری از دیگر اندیشمندان جهان درباره شخصیتش سخن گفته‌اند. اما همه سهم این اندیشمند بزرگ از ایرانی بودن نامگذاری یک خیابان به نام اوست؛ حتی در بیرجند که موطن اوست مردم اطلاعات چندانی درباره‌اش ندارند.
سلطانی

    قیمت گازسوز کردن خودرو 4برابر شده است
تا همین‌ماه قبل بدون سختی و صرف وقت گاز می‌زدیم؛ نه صفی بود و نه قیمت بالا. الان وقتمان در صف گاز تلف می‌شود؛ ضمن اینکه لوازم گاز LPG برای نصب ماشین 3تا 4 برابر شده و اگر قطعه‌ای در ماشینمان خراب شود، خدا باید به دادمان برسد.
دولتشاهی راننده تاکسی از تهران 

   بستری بیماران آنفلوآنزایی کنار بیماران دیگر
در بخش داخلی بیمارستان خصوصی در تهران، بیماران مبتلا به آنفلوآنزا در کنار سایر بیماران بستری هستند و بیمارانی که جراحی کرده یا آنفلوآنزا ندارند، دائم نگران ابتلا به این بیماری هستند. مدیریت بیمارستان هم عنوان می‌کند نه‌تنها تخت خالی نداریم، بلکه امکان جابه‌جایی بیمار در اتاق خودش را هم نداریم. واقعا این روش مدیریت بحران است؟
اکبرزاده از تهران 

   صف‌های طولانی مردم زاهدان برای گاز مایع
این روزها در سیستان و بلوچستان و به‌خصوص در زاهدان صف‌های بسیار طولانی برای گاز مایع تشکیل می‌شود و اغلب مردم نیز دست خالی به خانه برمی‌گردند؛ درحالی‌که کپسول گاز مایع تنها منبع سوخت و گرمایش مردم استان است. لطفا مسئولان استان به مشکل مردم رسیدگی کنند.
زه‌مرادی از زاهدان 

   خسارت وارده از ناحیه قطع اینترنت چطور جبران می‌شود
چرا باید خسارت‌های میلیاردی وارده از قطع اینترنت از جیب مردم و بیت‌المال جبران شود؟ آیا نباید این خسارت از جیب کسانی که در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات مقصر بوده و کوتاهی کرده‌اند، پرداخت شود؟
قاسم‌زاده از تهران 

   چراغ‌های زمان‌دار در چهارراه‌های اراک نصب شود
 اگر پلیس راهور تمام چراغ‌های قرمز و سبز راهنمایی و رانندگی را مجهز به شمارش عددی معکوس کند، رانندگان با مشاهده آنها وسایط نقلیه خود را برای ایستادن در پشت خط ایست و چراغ قرمز کنترل می‌کنند و تخلف از این قانون سهوی یا عمدی به حداقل می‌رسد و بار ترافیک و امکان تصادفات هم کاهش می‌یابد.
نوری از اراک

   نظارت بر اغذیه‌فروشان شبانه تشدید شود
از اداره بهداشت و مسئولان کنترل مواد غذایی تقاضا می‌کنم بر فروش اغذیه‌ای که نیمه‌شب‌ها در قالب ساندویچ همبرگر یا دل و جگر در ماشین یا کاروان در خیابان شریعتی از میدان قدس به طرف قلهک و پایین عرضه می‌شود، نظارت کنند و ببینند چه موادی به خورد مردم ناآگاه داده می‌شود.
احمدی از قلهک

   مسافرکش مستأجری که کمک معیشت نمی‌گیرد
یک پراید مدل 90 دارم که با آن کرایه خانه و خرج زندگی‌ام را درمی‌آورم و در پایین‌ترین نقطه تهران ساکنم. چرا باید یارانه کمک‌معشیتی به من تعلق نگیرد؟
حسین‌زاده از جنوب تهران 

پاسخ مسوولان

ایستگاه متروی سرباز اواسط سال 99بهره‌برداری می‌شود
روابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) به‌دنبال درج پیام مردمی با عنوان «ضرورت راه‌اندازی ایستگاه متروی سرباز» که با توجه به جمعیت می‌تواند گره‌گشای رفت‌وآمد ساکنان منطقه باشد، ضمن سپاس از شهروند محترم پاسخ داده است: هم‌اکنون بخش تجهیزات ایستگاه سرباز حدود 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به روند عملیات اجرایی و راه‌اندازی فاز جنوبی خط 6 درصورت تامین منابع مالی لازم این ایستگاه اواسط سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید