• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 16 اسفند 1396
کد مطلب : 8920
+
-

داربی رفت را برده‌ایم و قهرمان هستیم

کامیابی‌نیا: برد الوصل مهم بود

حمید‌رضا علی پور
هافبک جنگنده سرخپوشان در بازی برابر الوصل توانست بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و در پیروزی سرخپوشان نقش مهمی داشته باشد. کامیابی نیا اعتقاد دارد که پرسپولیس با وجود شکست در داربی همچنان بهترین تیم ایران است و می‌تواند به‌عنوان صدرنشین از گروه خود هم صعود کند. با او درباره شرایط پرسپولیس و برد در برابر الوصل گفت‌وگو کرده‌ایم.

   پرسپولیس توانست الوصل را شکست بدهد.
خدا را شکر بازی بسیار خوبی بود و موفق شدیم در یک بازی برتر و هجومی 3امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم همین‌طور با قدرت پیروز شویم.

   بعد از شکست در داربی پرسپولیس به این برد نیاز داشت.
با نظر شما موافق هستم. این 3امتیاز برای تیم ما بسیار حیاتی بود. بعد از بازی داربی این برد از لحاظ روحی روانی خیلی تاثیر داشت.

   پرسپولیس می‌تواند از گروه خودش صعود کند؟
صدر‌در‌صد ما پتانسیل این را خواهیم داشت که حتی به فینال آسیا هم برسیم. اتفاقی که در سال گذشته نیفتاد و ما در نیمه‌‌هایی حذف شویم اما به‌دنبال این هستیم که امسال جبران کنیم.

   خیلی از هواداران با وجود باخت در داربی دوباره به ورزشگاه آمدند تا از تیم حمایت کنند.
واقعا دست تمام هواداران که ما را تنها نگذاشتند را می‌بوسم ما درست است که داربی برگشت را باختیم اما داربی رفت را بردیم و امسال هم قهرمان شده‌ایم.
 
  تو جزو بازیکنانی هستی که شاید به جام‌جهانی بروی. شرایط تیم‌ملی را چطور ارزیابی می‌کنی.
شرایط تیم‌ملی واقعا خوب است و امیدوارم که هم باشگاه‌ها و هم مسئولان به فکر باشند تا با بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار شود تا با قدرت در جام‌جهانی حضور پیدا کنیم و بتوانیم برای مردم ایران افتخار کسب کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید