• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 آذر 1398
کد مطلب : 89141
+
-

با مردم

با مردم








چرا از قیمت دوبرابری گاز مایع چیزی نمی‌گویند
گاز مایع قبلا لیتری 400تومان بود که برای یک مخزن ماشین ۲۴هزار تومان پرداخت می کردیم اما هم‌اکنون شده لیتری 800تومان و یک مخزن 80 لیتری به‌عبارتی ۴۸هزار تومان. همچنین قیمت کپسول 11کیلویی 11 هزار تومان بود که شده 35 هزار تومان. چرا کسی به فکر این موضوع نیست؟
مروتی از تهران 

شرکت‌ها و مؤسسات دست از تبلیغات لاکچری بردارند
درحالی‌که اغلب مردم کشورمان امکانات مالی برای گردش‌های تفریحی و سفرهای گردشگری به خارج از کشور و حتی داخلی را هم ندارند، هر روز، ده‌ها پیامک تبلیغاتی از شرکت‌ها و مؤسسات و دفاتر ترتیب‌دهنده تورهای گران‌قیمت مسافرتی و گردشگری و جهانگردی، دریافت می‌کنند که معمولاً افراد متمول و خاصی که توانایی مالی و امکانات لازم را دارند قادر به استفاده از آنها هستند و بقیه یعنی اکثریت قریب به اتفاق مردم فقط شنونده‌اند. لطفا سطح جامعه را لحاظ کنند.
بقیتی از اصفهان

دوربرگردان بهشت سکینه اصلاح شود
مدتی است به‌دلیل اجرای عملیات ریل‌گذاری در مسیر دسترسی به هشتگرد دوربرگردان موقتی برای بهشت سکینه در کمالشهر کرج تعبیه شده که بسیار خطرناک و غیراستاندارد است و اگر کسی مسیر را نشناسد، حتما دچار خسارت ناشی از افتادن در دست‌اندازها یا تصادف می‌شود.
حسن‌پور از کمالشهر کرج

تلویزیون از گزارشگران مناسب استفاده کند
تقاضا داریم صدا و سیما این همه اذیت نکند و گزارش بازی‌های ملی را به گزارشگری توانا بسپارد. در آخرین گزارش بازی تیم ملی همان اول از کلام این گزارشگر و انرژی‌های منفی‌اش می‌شد فهمید که تیم ایران می‌بازد!
امیر تهران

از املاک پس گرفته شده استفاده بهینه کنند
از مسئولان تقاضا داریم به جای تخریب بناهای غیرمجاز ازجمله ساختمان تصرفی، آنها را به آموزش و پرورش، عشایر یا اردوگاه‌های دانش‌آموزی یا بیمارستان اختصاص دهند؛ زیرا تخریب آنها باعث بازگشت سرمایه هزینه شده به جامعه نمی‌شود.
زارعی از لواسان بزرگ

زورمان به کارفرما نمی‌رسد
6 سال است که با آگهی‌های روزنامه در مشاغل مختلف بدون بیمه و حقوق کافی از سر ناچاری مشغول می‌شوم. 2 بار هم از کارفرمایم شکایت کرده‌ام که اداره کار می‌گوید زور ما به کارفرما نمی‌رسد و بیمه بیکاری هم به شما تعلق نمی‌گیرد.
عزیزی از تهران

دوستم با3  دستگاه آپارتمان کمک معیشت گرفت
دوست من که دارای 3 دستگاه آپارتمان و یک دستگاه ویلای شمال است یارانه کمک معیشتی دریافت کرد، ولی من که فقط یک منزل مسکونی جهت استفاده دارم از این کمک محروم ماندم؛ هر چند که رقم آن ناچیز است، ولی حق من هست.
ملازهی از زاهدان

یارانه کمک معیشتی نفری 55هزارتومان نیست
اخیراً بعضی از مسئولان در بوق و کَرنا کرده‌اند که به 60 میلیون نفر از جمعیت 80 میلیونی کشور، نفری ۵۵ هزار تومان به‌عنوان کمک‌هزینه معیشتی و مکمل یارانه‌ها از محلِ مابه‌التفاوت فروش بنزین که تا سه‌برابر گران شده واریز می‌کنند، ولی از طرفی طبق جدولی که ارائه می‌کنند این مبلغ مثلاً برای خانواده‌های 4نفره ۱۷۲ هزار تومان و 5نفره ۲۰۵ هزار تومان تعیین شده که به‌هرحال از نفری ۵۵ هزار تومان کمتر می‌شود. در این خصوص هم اگر می‌شود توضیح بدهند که ماجرا چیست؟
رضالو از ارومیه

نیاز به چراغ راهنمایی و رانندگی
بلوار بهار شهرک حکیمیه (تهرانپارس) در تقاطع با خیابان نشوه که خیابان فرعی و به مراتب کم‌ترددتر است چراغ قرمز دارد اما در تقاطع با بلوار بابائیان که خیابان اصلی و بسیار پرتردد است، مخصوصا در هنگام تعطیلی مدارس، چراغ قرمز ندارد و احتمال وقوع حادثه در این تقاطع بسیار زیاد هست. مسئولان راهنمایی و رانندگی لطفا در این مورد اقدام کنند.
رحمانی از حکیمیه

این خبر را به اشتراک بگذارید