• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 10 آذر 1398
کد مطلب : 89136
+
-

بازگشت گروگان 15ساله به آغوش خانواده

کوتاه از حادثه
بازگشت گروگان 15ساله به آغوش خانواده


پسر 15ساله که چند هفته پیش توسط آدم‌ربایان در بندرعباس ربوده شده بود با تلاش پلیس، آزاد شد. 
به‌گزارش پلیس، این پسر نوجوان آخرین بار برای خرید از سوپرمارکت، خانه‌شان را ترک کرده بود که ناپدید شد و دیگر به خانه برنگشت. خانواده‌اش هر چه گشتند ردی از او به‌دست نیاوردند و وقتی ماجرا به پلیس گزارش شد، مأموران در تحقیق از کسبه متوجه شدند که پسر نوجوان پس از خرید از سوپرمارکت محله‌شان خارج و دیگر کسی او را ندیده است. چند روزی از این ماجرا می‌گذشت تا اینکه فرد ناشناسی با خانواده پسر نوجوان تماس گرفت و مدعی شد که او و همدستانش پسر 15ساله را ربوده‌ و به کشور همسایه منتقل کرده‌اند و اگر به خواسته‌شان نرسند وی را به قتل می‌رسانند. این مرد مدعی شد که آنها طلب هنگفتی از پدر گروگان‌شان دارند و خواسته‌شان دریافت این طلب است. به گفته فرمانده انتظامی استان هرمزگان، گروگان نوجوان اهل لارستان و ساکن بندرعباس بود و مأموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی متوجه شدند وی به خارج از کشور منتقل نشده، بلکه توسط ۲ نفر در نقطه نامعلومی از کوهستان‌های بخش سرنی میناب که از مناطق اشرارخیز است، نگهداری می‌شود.
سردار غلامرضا جعفری ادامه داد: مأموران، ارتباطات این 2 فرد را زیرنظر گرفتند و معلوم شد که آنها با یک‌دستگاه خودروی پراید در یک مسیر فرعی در تردد هستند و قصد دارند فرد ربوده شده را به میناب منتقل کنند. به این ترتیب تیم‌های عملیاتی راهی این محل شدند و در محور «میناب - رودان» خودرو متوقف و فرد ربوده شده را که شرایط روحی وجسمی مناسبی نداشت، آزاد کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با اعتراف متهمان، طراح اصلی نقشه آدم‌ربایی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید