• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 10 آذر 1398
کد مطلب : 89121
+
-

راسته عینک‌فروشان فلسطین

  عینکی باشید یا نباشید غیرممکن است تا به‌حال گذرتان به عینک‌فروشی نیفتاده باشد. اگر عینکی باشید که مشتری دائم عینک‌فروشان هستید هر 6‌ماه یا دست‌کم سالی یک‌بار باید به آنها سر بزنید. برای افرادی که عینک طبی استفاده می‌کنند، استاندارد بودن فریم و شیشه اهمیت بسیار زیادی دارد و نمی‌توانند عینکی که قرار است سلامتی چشمشان را تامین کند، از هرجایی بخرند.
   اگر عینکی نیستید نیز برای تهیه عینک آفتابی مناسب باید بدانید که به کجا مراجعه کنید تا خرید قابل‌اطمینانی داشته باشید. علاوه بر استاندارد UV400، فاکتورهای دیگری از جمله پولاراید بودن شیشه، کیفیت شیشه، کیفیت ساخت شیشه، انحنای مناسب شیشه و... فاکتورهای مهمی است که در کیفیت عینک آفتابی تعیین‌کننده‌اند. همچنین انتخاب فروشگاه قابل‌اعتماد تا حد زیادی خرید عینک‌های غیرطبی را آسان می‌کند.
  در تهران چند بورس عینک وجود دارد اما معروف‌ترین آنها در خیابان فلسطین جنوبی است. از خیابان انقلاب که وارد فلسطین می‌شوید،2سمت خیابان مملو از عینک‌فروشی‌هایی است که هم عینک طبی و هم عینک آفتابی می‌فروشند. بیشتر این فروشگاه‌ها نمایندگی برندهای مطرح و معروف عینک دنیا هستند و می‌توانید مطمئین باشید کیفیت کالایی که از آنها می‌خرید، تضمین‌شده است.
   تنوع فریم‌ها و مدل‌های عینک آفتابی نیز در راسته عینک‌فروشان فلسطین جنوبی بسیار زیاد است و غیرممکن است با گشتن در این مغازه‌ها، نتوانید عینکی که دوست داریدرا پیدا کنید. تنها نکته‌ای که ممکن است خرید را برای شما سخت کند، قیمت‌های بالاست. در این راسته کمتر می‌توان فریم‌های ارزان‌قیمت پیدا کرد. البته اغلب فروشندگان این راسته واردکننده هستند و قیمت بالای اجناس آنها به‌دلیل مارک‌ و برند بودن است.
   دسترسی به راسته بازار عینک‌فروشان در خیابان فلسطین‌جنوبی هم کار چندان سختی نیست. البته این خیابان در طرح ترافیک قرار دارد و برای ورود به آن با خودروی شخصی نیاز به مجوز طرح ترافیک دارید. اما با مترو، اتوبوس و تاکسی هم دسترسی به این خیابان ساده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید